Persoane interesate

duminică, 19 august 2012

Sunday ramblings

Cum ajung pana la urma sa vorbesc despre 'diverse', titlurile mele 'la subiect' nu prea reflecta realitatea, deci trebuie sa gasesc sinonime pentru aceste divagatii :)
Ce sa spun mai intai? Hai sa incep cu sfarsitul, si anume filmul pe care tocmai l-am terminat de vizionat - Sherlock Holmes, A Game of Shadows (imi place Robert Downey jr si Jude Law, dar atatea scene cu incetinitorul parca prea subliniaza ce 'inceti' suntem noi astia, oamenii normali) - mi-a placut, dar cred ca prefer totusi serialul, sper sa revina (am cautat, serialul BBC va reveni cu sezonul 3 in 2013 - cam tarziu :(
Celalat film vizionat azi, mult mai potrivit pentru o zi de duminica, amuzant si o interpretare interesanta a povestii - Mirror, Mirror (recomandat deja pe fanpage) m-a facut sa ma intreb 
1. De ce e Julia Roberts frumoasa (serios acu', e frumusica, as in pretty, but not the fairest of them all (aici Charlize castiga, cred eu)); geniala scena de la 25:30 - 26:28 cea cu sedinta de infrumusetare, mai ales albina :)) 
2. De ce are acesta Alba-ca-Zapada (Lily Collins) sprancene atat de  ... vizibile? (pentru voi, fetelor care va pricepeti la asa ceva - nu putea fi un pic pensata? sau trebuia sa se vada si pe fata ei ce par-pana-corbului are?) 
Mi-a placut costumatia ei de 'sef de banda' si scena de final cu marul.   
Daca nu l-ati vazut inca, vi-l recomand. 
(eu trec la varianta recomandata de Hapi, cel din 1997, Snow White, A Tale of Horror).
Am vazut si varianta cu vanatorul (like the guy, like the evil queen, dar la Snow ... nu prea, sorry Kristen)
Si pentru nu se poate vorbi de fata asta fara s-o asociezi cu vampiri, va spun si un pic despre ultima carte care m-a tinut treaza (ceea ce e un compliment :) - Trilogia Cercului de Nora Roberts, cu vampiri si vrajitori, vanatori de demoni, dragoni si un chipes capabil sa-si schimbe forma in orice vietate - ciudat, ca sa vedeti, eu pe asta l-am preferat vampirului vesnic tanar sau puternicului vrajitor - cum sa rezisti unuia care se transforma in cal sa te duca ca vantul, in dragon sa te poarte pe aripi de vant sau soricel care infiltreaza tabara dusmanului, cel mai bun spion :) Si fiindca e Nora Roberts, sunt povesti de dragoste pe acolo si sunt mituri, batai si un razboi pentru a impiedica sfarsitul lumii. Unele chestii sunt destul de predictibile, dar m-a si surprins pe alocuri, so like & recommend.
le gasiti la Libris, de unde am luat si imaginile pentru acest colaj
Trecand la chestii mai ... lumesti, va impartasesc bucuria mea - a reinviat aparatul meu foto :)) asa ca hai sa va arat vopseaua de par cumparata pentru sora mea (si-o floare, sa fie si natura pe acolo :)
Mi-am recumparat lotiunea Apidermin (Complex Apicol) - varianta imbunatatita cu polen (review la varianta 'veche' aici)
si mi-am completat produsele pentru picioare cu o crema Favisan pentru calcaie crapate, piele ingrosata, monturi (mai ales pentru ultima parte, de calcaie are grija crema din stanga; crema de la Titania i-am dat-o surorii mele sa-si rezolve problema crapaturilor :)

Si trebuie sa inchei cu Matilda, ca prea e coafata :)
(nu prea se cunoaste, dar am tuns-o putin, sa vada dusmanii :)
(celelalte poze cu 'impenatii' mei sunt pe pagina lor :)
Florile vor fi mai ales pe fanpage, blogspot limiteaza numarul de poze si nu vreau sa depasesc prea repede capacitatea mea :-)

Ce ziceti de zilele mele relaxate? Voi cum v-ati relaxat duminica aceasta? Povestiti-mi si voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu