Persoane interesate

luni, 6 august 2012

Traiasca tehnologia!

Am citit azi postarea Monicai (Forfecutsa) si i-am spus deja ca o copii nitel, dar asa, numai ca sursa de inspiratie pentru nota aceasta. 

Acum vreo luna vede sor'mea la mine "Sotia calatorului in timp" si zice ca ar vrea s-o citeasca, eu o pusesem deja la bookcrossing, asa ca ii zic 
"Dar n-ai vrea sa vezi mai degraba filmul?" 
"Ba da, dureaza mai putin" 
Gasesc filmul si cum eu il vazusem si aveam de mers pana la posta ii zic
"Hai sa-ti pun filmul, pana vin inapoi, te uiti"
"DA, VREAU! DA, VREAU! DA, VREAU!"

Si acum explicatia - ii spusesem cu putin timp inainte bancul de mai jos:


Parintii lui Bula il lasa singur acasa numai pt. cateva ore, si ca sa nu faca prostii pune un disc cu povesti. La intoarcere aud urlete infioratoare inca de la scara blocului, zici ca erau scoase de un posedat! "DA VREAU! DA VREAU!".....
Fug parintii lui Bulisor cat pot ei de repede intra in casa si il gasesc pe saracul Bulisor cu clabuci, si spume la gura, cu parul smuls din cap si zbierand la infinit: "DA VREAU! DA VREAU!"
...si discul: "Copii, vreti sa va spun o poveste? Copii, vreti sa va spun o poveste? Copii, vreti sa va spun o poveste?..." 

... cu nota: sor'mea nu se atinge de laptop, nici macar pe sagetuta sa vada poza urmatoare daca ii arat pozele nepoatei :)

(a 3-a postare pe ziua de azi, ma intrec cu gluma (ha, ha) - se vede ca e sarbatoare, iar eu n-am de lucru - n-o sa se intample prea des, don't worry :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu