Persoane interesate

sâmbătă, 11 februarie 2012

Ce mai gatim? Salata mea boeuf

M-am gandit sa mai scriu cate o reteta pe aici, dar nu e blog culinar si nici nu sunt tocmai maestra in bucatarie. In schimb sunt tare pretentioasa si cu o lunga lista de "nu-mi place". Si pentru ca m-am saturat de pus poze de pe google, azi va arat o reteta nu pentru ca e ingenioasa, ci pentru ca am poza cu rezultatul final - bun motiv, nu?
Sa incepem cu ce "nu-mi place" si pe lista intra maioneza si mazarea, asa ca mi-am facut o reteta proprie de salata boeuf:
Ingrediente: piept de pui, cartofi, morcovi, castraveti murati/in otet, gogosari in otet, masline negre, ulei.
Se fierb cativa cartofi (in coaja) si morcovi (nu-mi place nici pastarnacul), si separat (evident) se fierbe un piept de pui (cantitatile sunt dupa posibilitati/gust - eu fac 'la ochi'). Cand sunt toate fierte, se scot din apa si se lasa sa se raceasca, apoi se curata cartofii si morcovii si se taie marunt. (Morcovii se fierb fie in coaja impreuna cu cartofii, fie curatati si se fierb separat). La fel, se toaca marunt pieptul de pui, castraveti murati si gogosari, acestea din urma dupa gust - eu adaug din fiecare pana imi place combinatia. Se amesteca totul cu putin ulei, se adauga masline si sare dupa gust. S-ar putea adauga ou fiert (dar la mine si asta intra pe lista de "nu").
In poza, caserola din stanga e a mea, cele din dreapta sunt dupa reteta clasica!
Va asigur ca este destul de gustos si mai ales ... imi place asa plin de 'absente'. 
P.S. E greu sa fii pretentios la mancare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu