Persoane interesate

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

OnLine - rasfatul nostru cel de toate zilele

Am primit un premiu OnLine la concursul sponsorizat de Apollo Mod Distribution pe blogul Dianei (♥Dya♥). Premiul contine: spuma de baie marin, sare de baie lapte&miere si sapun lichid cu masline.
Am primit premiul chiar inainte de Craciun, asa ca am profitat de aceasta surpriza pentru a oferi si celor dragi din pachet: i-am dat spuma de baie fratelui meu (ei au cada :) asa ca review-ul la acest produs e destul de succint: 'face spuma faina, miroase ... proaspat, n-am fost pana acum la mare, dar imi imaginez ca asa miroase pe malul marii. Dupa baie pielea e hidratata, parca nici nu mai e nevoie de crema sau lapte de corp si da o senzatie de prospetime si energie" (asta de la nepoata mea)
Sarea de baie i-am dat-o mamei, stiu ca e pentru o baie in cada pentru o relaxare deosebita, dar cum nu avem, ii pun in lighean cateva granule si umple casa de mirosul delicios si relaxant. Obisnuia sa se spele foarte rapid, dar acum profita de aroma si mai adauga apa calda pana se satura de stat cu picioarele in lighean. Eu am folosit o singura data si ador mirosul (sapunul lichid preferat este cel cu lapte si miere tocmai pentru mirosul minunat). E intr-adevar foarte relaxant, daca o baie la picioare m-a molesit atat de tare de am adormit de la 9, va dati seama ce mult mi-as dori o cada si vreo ora de petrecut acolo ascultand o carte sau muzica relaxanta. 
Sapunul lichid a fost cel mai folosit si inca e un mister pentru mine (ma refer la miros). In primul rand are o consistenta destul de buna (nu e apos), pompita ofera cantitatea suficienta pentru spalare, e cremos si miroase a ... stiu ca ar trebui sa spun (ulei de) masline, insa mie imi aminteste de niste dulciuri oferite de bunicul meu, dar nu reusesc sa identific exact, asa ca zic si eu ca miroase a "amintiri din copilarie". Lasa pielea hidratata si binenteles curata si parfumata discret. Singurul dezavantaj e ca nu stiu cum sa-l inchid, am rotit pompita in ambele directii, dar nu am gasit "an off point".
Am citit despre toate produsele si aromele oferite de brand-ul OnLine (detalii aici) si ma tenteaza foarte mult sapunurile cu aroma de liliac si lacramioare.

* aparatul meu foto este inca in greva, deci pozele de mai sus sunt preluate de pe pagina de facebook a celor de la Apollo Mod Distribution

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu