Persoane interesate

miercuri, 18 ianuarie 2012

Latest goodies

Am avut un pic de noroc si am castigat niste produse incredibile pe site-ul Mayrei, si m-am gandit sa vi le arat si voua (pozele sunt preluate de pe site-ul oficial Organique)
Am primit de la Organique 3 produse marca Naturkosmetik i+m: un gel de dus relaxant Wellness cu portocale si vanilie, o lotiune de corp relaxanta Wellness cu portocale si vanilie si o crema pentru picioare Wellness cu aloe vera si ginseng (toate cu mentiunea - organic, vegan, fara conservanti, parabeni, netestat pe animale - made in Germany)


Gelul de dus si lotiunea le-am mirosit imediat ce am deschis pachetul - miros foarte frumos, un miros discret a prajitura, consistenta cremoasa si ... cam atat pot sa spun deocamdata. Crema de picioare nu am incercat-o deloc, sunt curioasa, dar inca mai am de terminat crema cu menta de la Complexul Apicol.
Au fost foarte amabili si mi-au trimis si cateva mostre de creme, asa ca per total am primit un cadou foarte frumos (am aflat despre premiu inainte de Craciun, asa ca l-am considerat cadoul meu surpriza).
Daca va intereseaza detalii despre produse, urmati link-ul de mai sus (cel cu Organique) si gasiti acolo cele 3 produse, iar la fiecare in parte sunt oferite detalii legate de ingrediente, utilizare etc).

Ca tot imi era mie dor de Germania, a venit Berlinul la mine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu