Persoane interesate

duminică, 11 decembrie 2011

Reminder & Thank you note

Nu ma simt prea bine, asa ca va fi un post scurt:
 In primul rand vestile bune - pentru mine - am castigat cateva premii in aceste zile, ceea ce m-a bucurat foarte mult si ma face sa reconsider pozitia mea fata de biletele la loto (cine stie, poate ar tine norocul  :)

MULTUMESC - Am castigat o oja OPI de la Adela Sirghie - deci azi am petrecut vreo 3 ore tot admirand nuante si unghiute, incercand sa decid care nuanta imi place cel mai mult.
MULTUMESC - Ieri am aflat ca am castigat un set de 3 produse OnLine de la Dya (Brilliant Beauty)
MULTUMESC  lui Mos Nicolae ca mi-a adus noroc la random si am castigat un giveaway roz (2 oje Flormar si 2 rujuri Oriflame) de la Oana (magicpinkworld.blogspot) si
MULTUMESC Andei de la Cosmetic Reviews pentru un premiu surpriza.
MULTUMESC Madalinei (Madalina's Books) - am castigat un giveaway Libris pe blogul ei pe 1 decembrie - carti in valoare de 40 RON si vineri am avut surpriza sa primesc cele 5 carti dorite.

Si acum sa trec la partea de reminder: azi se termina inscrierile pentru Bookcrossing (Fata de hartie) si am 3 fete inscrise:
1. Miruna
2. Simona
3. Cristina♥Cris
Va puteti inscrie pana la ora 23:59, iar maine voi efectua dificila tragere la sorti :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu