Persoane interesate

joi, 15 decembrie 2011

Christmas Wishlist - leapsa in imagini

Multumesc, Sakura pentru aceasta leapsa.
Mi-a trebuit ceva timp de gandire pentru ca nu-mi fac de obicei 'wishlists' si nici nu mai cred in Mos Craciun. Dar la modul ideal, am gasit cateva lucruri care m-ar bucura:
Masuta cooler pentru laptop (am vazut-o intr-un newsletter cu vouchere de reduceri 27 RON - mi-o faceam singura cadou, dar cum nu am card ... nu ma mai complic)
Parfum Solid 'Jasmin' de la Les Essences d'Amelie. Minunata ideea combinarii parfumului cu o bijuterie.
Parfum (cu miros) de lacramioare (am gasit setul de acesta pe un site, dar nu ma intereseaza marca, doar sa miroasa a lacramioare)


Carti - Imi place sa citesc - si daca ar ar incapea in pachetul respectiv timpul necesar lecturii, ar fi minunat :)
Un telefon nou - nu ma intereseaza marca, model, aplicatii - doar sa-l tina bateria, al meu se descarca dupa 1-2 convorbiri (batranel, saracu')

Later edit: Am uitat sa transmit leapsa:

tuturor cititoarelor/cititorilor mei,
faceti lista, cine stie cine o vede si va surprinde cu cadoul :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu