Persoane interesate

duminică, 17 iunie 2012

Presents!

Am promis ca va arat ce am mai primit in ultima vreme.
Saptamana aceasta a fost ziua mea si de aceea am considerat cadouri toate roadele norocului/random si oricine a hotarat in acest sens. Va multumesc!
Am castigat pe blogul Ancai Buzea un set de mini-unturi de corp Boots Extracts - frumoase, cremoase si delicat parfumate: Bergamot, Cacao Butter si Almond.
La Anda am avut noroc de-am castigat o Masca enzimatica de peeling Danielle Laroche trimisa de La Duchesse impreuna cu o oglinda fermecata (zice acolo pe ea in franceza ca "ma vrea frumoasa", deci sigur eu sunt cea mai frumoasa din tara :)
La concursul L'ete du Jeunesse (la care va multumesc pentru voturi) am fost aleasa de Adina printre castigatoare si uite asa am primit o punga plina de surprize parfumate si colorate, adica 12 masti, o bratara simpatica cu o floricica galbena si un stick USB de 480 MB  (chestiuta verde fosforescent care se vede undeva in poza)
(scuze pentru calitatea aproape inexistenta a pozelor, e exasperant - voi incerca niste poze mai clare cu mastile si voi face o postare separata)
Din 'va urma' (am aflat de curand, deci le includ in aceeasi categorie fericita a cadourilor), voi primi de la Valentina un premiu de la Triodeluxe (abia astept sa vad cum e samponul, avand in vedere toate review-urile pozitive pentru produsele Anian; produsul pentru WC va ajunge la fratele meu :)
iar de la Alina voi primi un premiu oferit de biorigine.ro, adica un lapte de corp cu aloe vera si o crema de zi cu trandafir si rodie (rasfaturi cat pentru un an intreg)
Am uitat sa mentionez premiul pe care urmeaza sa-l primesc de la Apivita gratie Iuliei, un exfoliant anticelulitic cu ceai verde si portocala amara.
Azi (18 iun.) am aflat ca voi participa la campania de testare a noilor geluri de dus de la Complexul Apicol - eu am optat pentru rasfaturile apicosmetice Apidermin si Floramin ('funditele' 1 si 3 de mai jos) - deci mai adaug niste bunatati la lista aceasta :)
La capitolul achizitii, nu sunt prea multe sau impresionante: mi-am recumparat lotiunea tonica Apidermin si daca tot eram la Apicola, am luat o crema Favisan pentru calcaie, piele ingrosata si monturi; am inclus in poza si gelul pentru racorire Titania pe care il folosesc zilele acestea, dar pe care il am mai demult.

Si ceea ce mi-am facut singura cadou, un scaun de birou, nu intra in domeniul blogului :)

Asta e tot, daca doriti amanunte, voi reveni cu o postare pentru produsul respectiv; oricum, in functie de cum am timp si cat ma entuziasmeaza, voi scrie impresii despre ele.

.... I should be so lucky in love :)
Deci, uite si dedicatia duminicala:

Duminica placuta tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu