Persoane interesate

luni, 18 iunie 2012

L'ete de Jeunesse sau vara mea cu masti Montagne Jeunesse

Am participat la concursul "L'ete du Jeunesse" de pe pagina de FB a celor de la Montagne Jeunesse si desi nu am fost intre primele cinci la voturi, am avut noroc si Adina m-a ales la faza de jurizare, asa ca m-am aflat pe lista fericitelor castigatoare a unui pachet surpriza care include 10 masti de fata, 2 pentru picioare, o bratara simpatica si un stick USB de 480 MB (deja incarcat cu muzica). 
Iata bunatatile mele:
 Bratara are o floricica galbena - summer-like, iar stick-ul este verde neon, inscriptionat Montagne Jeunesse si facut din materiale reciclate
Plasturi pentru puncte negre pentru nas, Masca exfolianta & dezodorizanta pentru picioare cu extract de pepene verde si menta, Gel pentru picioare obosite cu extracte de cirese si menta
 Masca de fata cu namol de la Marea Moarta, Masca fierbinte cu vanilie, Masca hidratanta cu ciocolata 
 Masca peel-off anti-stres cu castraveti, Masca tonica de fata cu Aloe Vera si Ceai Verde Face Spa, Masca anti-imperfectiuni cu aloe vera, salcie, rozmarin si alun
Masca hranitoare cu capsuni, Masca hidratanta cu ulei de masline virgin, Masca hidratanta cu coacaze si merisoare
Masca cu capsuni, numita "Souffle aux Fraises" pare un fel de frisca cu capsuni, miroase delicios si a fost minunata, am aplicat-o deja - a ajuns pentru 3 aplicari, prima data am 'mascat-o' si pe sora mea, iar a 3-a 'portie' am aplicat-o aseara - tenul ramane hidratat si catifelat si creeaza o usoara buna dispozitie - pana la urma daca stai relaxata cu masca pe fata, miroase superb si delicios si iti lasa fata frumoasa si curata - ce poate sa nu-ti placa?
Cred ca urmeaza cea anti-stres ... ma amuza culoarea, abia astept sa am si eu fata albastra :) 
L.E. Am urmat aceasta ultima curiozitate si nu, nu m-am transformat intr-un personaj din Avatar, masca a avut o culoare bleu, (am facut poze si se vede alba :) - hidratanta si curata (ceea ce fac mai toate aceste masti). Cat despre efectul anti-stres, nu mi-am dat seama.
Urmatoarea pe lista e Masca fierbinte cu vanilie (miroase delicios) - am aplicat o singura data pana acum si desi la inceput reactia termica e perceptibila si chiar placuta, dispare dupa vreo 10-20 de secunde; totusi, pe caldurile de acum, nici nu stiu daca rezistam cele 15 minute daca ar fi continuat sa se infierbante pe fata mea - mi-a placut si astept sa treaca vreo cateva zile sa ma rasfat din nou.

Ati folosit pana acum aceste masti? Care va place cel mai mult?
Daca nu ati folosit inca, care va tenteaza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu