Persoane interesate

marți, 19 iunie 2012

Crema anti-imperfectiuni Normaderm de la Vichy (guest reviews) (1)

2 dintre castigatoarele cremelor Normaderm de la giveaway-ul organizat acum aprox. o luna mi-au transmis cateva impresii.
Alina Gardalean:
"... iata ca revin cu review-uk cremei Normaderm. Am asteptat sa treaca cateva saptamani pentru ca stiu ca nu se pot observa efectele dupa numai cateva zile de utilizare, dar am asteptat si acele zile ale lunii cand tenul meu o ia razna si e plin de cosuri, mai ales pe frunte.
       Acestea fiind zise iata si parerea mea.
       Pentru inceput iata ce zice producatorul:
Crema hidratanta pentru transformarea totala a tenului cu probleme
Actiune: corecteaza cele 6 semne principale ale tenului cu probleme:
          - imperfectiuni                             
          - pori dilatat
          - luciu
          - roseata
          - pete post-acnee
          - relief neuniform 
Ingredienteasociere puternica intre:
INGREDIENTE DERMATOLOGICE SI EXFOLIANTE
     • LHA (lipohidroxi acid): microexfoliant, elimina celulele moarte de la suprafata pielii.
     • Acid Glicolic: efect de regenerare profunda a pielii.
     • Acid salicilic: efect antiseptic si exfoliant. şi
INGREDIENTE HRANITOARE SI CALMANTE
     • Glicerina si uleiuri emoliente: efect hidratant, ofera pielii o senzatie de confort.
Rezultate:
- pielea este integral transformata incepand cu a 7-a zi* (*autoevaluarea calitatii tenului pe 50 de femei)
- tenul este curatat
- zi dupa zi, tenul este  vizibil transformat. 
A se aplica zilnic. Excelent ca baza de machiaj.
Fara parabeni. Noncomedogenic. Hipoalergenic.
Formula potrivita chiar si pentru pielea sensibila.
 

Si iata si parerea mea:
- imperfectiuni: cu siguranta tenul meu arata mult mai bine decat inainte de folosirea cremei;
- pori dilatati: si la acest capitol crema si-a facut datoria;
- luciu: in aceasta privinta am avut cele mai bune rezultate pentru ca dupa folosirea cremei tenul meu ramane mat aproximativ 5-6 ore si asta in conditiile in care afara sunt peste 25 de grade;
- roseata: dupa cum am zis in descrierea problemelor tenului meu am probleme cu roseata atunci cand apar cosurile dar dupa folosirea cremei aceasta s-a diminuat foarte mult pentru ca si cosurile apar in numar foarte mic si cele aparute se usca mult mai repede;
- pete post-acnee: si acestea s-au mai estompat;
- relief neuniform: in acest caz nu am observat nici o schimbare;
- nu stiu cum se comporta ca baza de machiaj pentru ca sunt adepta unui machiaj natural fara fond de ten.
In concluzie: pe mine m-a ajutat foarte mult aceasta crema si cu siguranta o voi cumpara din nou dupa terminarea acesteia desi ma va mai tine mult si bine pentru ca nu e nevoie de o cantitate mare."

Georgiana Borza:
"Folosesc crema de cand am primit-o si sunt tare multumita de ea.
Pot spune ca porii mei sunt mai putin vizibili, cosurile cum apar se usuca imediat, nu-mi mai luceste fata, de mult ori nu mai apelez la fdt pt. ca arata chiar bine tenul, nu ca inainte cand nici nu ieseam din casa pana nu astupam pete, cosuri si toate imperfectiunile.
Imi place mirosul, imi place textura, nu luceste, fdt se aseaza bine pe ea, deci ... imi place si o voi folosi in continuare, sper ca ea sa puna definitiv capat problemelor mele."


Pe masura ce mai primesc reactii,va voi tine la curent.


Per total, fetele par multumite de aceasta crema. 
Voi ati incercat-o? V-a placut? V-au multumit efectele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu