Persoane interesate

miercuri, 25 aprilie 2012

Crema Elmiplant cu lapte de bumbac

De fapt numele complet este Crema nutritiva de zi Elmiplant cu lapte de bumbac si vitamina E din gama Skin Moisture pentru ten uscat/sensibil. Recomandat a se folosi de catre persoane intre 25 si 35 ani.

Ingrediente
aqua, dimethicone, glycerin, cocoglycerides, olea europaea fruit oil, dicaprylyl ether, cetearyl alcohol, cetyl palmitate, cyclopenta-siloxane,  gossypium herbaceum seed oil, panthenol, tocopheryl acetate, hydrolyzed vegetable protein, pectin, serine, arginine, proline, glucose, chondrus crispus, hydroxyethyl acrylate/sodium acryloymethyl taurate copolymer, phenoxyethanol, isohexadecane, parfum, cetearyl glucoside, ceramide 3, ceramide 6 ii, phytosphingosine, ceramide 1, polyacrylate-13, capryloyl glycine, polyisobutene, polysorbate 60, dimethyconol, ethylhexyl-glycerin, sorbitan isostearate, sodium lauroyl lactylate, sodium hydroxide,  tetrasodium edta, polysorbate 20, linalool, xanthan gum, caprylyl glycol, alpha-isomethyl ionone, hexyl cinnamal, limonene,  benzyl benzoate, cholesterol, benzyl salicylate, carbomer, citronellol, butylene glycol, glyceryl stearate se, benzoic acid, dehydroacetic acid, polyaminopropyl biguanide.

Crema cu textura delicata ce asigura tenului tau hidratarea necesara, lasandu-l catifelat si matasos. Laptele hranitor de Bumbac asigura catifelare profunda si calmeaza iritatiile, pentru un ten confortabil. Vitamina E repara tesuturile si previne imbatranirea prematura a pielii. 
Folosire: Aplica zilnic pe fata si gat, dupa curatare si tonifiere. Maseaza usor prin miscari circulare pentru a ajuta absorbtia cremei. Textura non-grasa. Constituie o excelenta baza pentru machiaj.

Folosesc aceasta crema de aproape o luna, in general dimineata, dar cateodata si seara. Are o textura lejera, usoara si intra imediat in piele fara a lasa pelicula grasa. De exemplu azi, dupa 2 ore de la aplicare, tenul e catifelat, hidratat, nu e gras. Nu consider ca tenul meu e uscat sau sensibil, dar ma gandesc ca fiind dedicata acestui tip de ten, crema este blanda, hidratanta si daca zice ca are efect anti-iritant, cu atat mai bine. Cand o aplic imi creeaza o senzatie de racorire si prospetime (reactie initiala), apoi pur si simplu dispare in piele unde face ... ce face (nu stiu ce face la nivel celular, nu sunt expert in materie), tenul e catifelat. 
Cat despre partea cu "natural" - am identificat laptele de bumbac si vitamina E naturala (bolded), dar ma doare capul de la lunga lista de substante din lista de ingrediente. Contine parfum (subliniat) si e pe undeva pe la mijlocul listei, deci nu e chiar neglijabil (mirosul cremei este placut, discret).
Crema vine in borcanas de 50 de ml, protejat cu folie (eu am pastrat-o, dezlipind doar o parte din ea) si din cate am vazut pe site-uri (cautat poza) costa intre 17-22 RON
Concluzie: Imi place: hidrateaza fara a ingrasa tenul si eu atat astept de la ea; cat despre iritatii, nu am, deci nu pot sa va povestesc despre efectul de calmare a acestora ... nu mi-a produs niciun efect negativ (cosurile sunt din vina tenului meu, ca asa e el)

Am primit crema impreuna cu un gel-crema de curatare (review aici) si servetele demachiante din aceeasi gama (despre care pot doar sa va spun ca sunt bune, suficient de umede si ... atat - nu ma machiez, nu cunosc eficienta in ceea ce priveste indepartarea diferitor produse de machiaj - eu le folosesc in zilele calduroase pentru a-mi improspata fata si imi place efectul racoritor si hidratant)

Voua va plac produsele Elmiplant? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu