Persoane interesate

duminică, 8 aprilie 2012

Catch up!


O sa incep cu gluma care m-a facut pe mine sa zambesc cand am scris titlul postarii.

Mummy tomato is crossing the road with baby tomato. Baby tomato is a bit slow and gets run over by a car. Mummy tomato turns round and says 'Ketchup!'

Imi cer scuze pentru absenta, am avut de lucru, treaba prin gradina si geamuri de lustruit, iar saptamana viitoare se anunta la fel de plina.

Ca sa fac un rezumat al noutatilor, folosesc in continuare gelul-crema de curatare de la Elmiplant (gasiti reviewul printre postarile  din luna aprilie) si crema de zi din aceeasi gama (urmeaza review), iar vineri am primit de la Ada premiul constand dintr-un sapun Lush - Northern Lights (superb ca aspect si o aroma interesanta - mi l-a luat deja mama) si o vopsea Palette Mousse Color (Blond mediu) cunoscuta in blogosfera din campania de testare desfasurata cu ajutorul celor de la Trender si uite ca a avut noroc sora mea de un cadou - o innoire de Pasti. 

*imaginile sunt luate de pe blogul Adei

Cand am vazut nuanta de pe pahar si amintindu-mi toate review-urile care subliniau ca iese culoarea mai inchisa decat pe cutie, m-am gandit ca sor-mea n-o sa vrea, dar uite ca s-a saturat sa fie blonda si chiar ar fi vrut sa ajunga satena (culoare cu care nu i-ar sta bine dupa parerea mea, dar fiecare cu capul ei). 
Pe scurt, usor de preparat si aplicat si a iesit superb; chiar era destul de inchis dupa ce i-am descoperit parul dupa cele 30 de minute, dar dupa spalare, balsamare si uscare a ramas un blond-miere foarte frumos, a acoperit toate firele albe (cu alte vopsele nu prea reuseam) si per total a fost o experienta aproape perfecta (am reusit sa-i patez tricoul (clumsy me :) 
Noi suntem multumite de rezultat (la sor-mea conteaza sa nu fie evident ca s-a vopsit, deci sa arate cat mai natural si mai aproape de nuanta ei) si mirosul nu a fost chiar puternic a capsuni, dupa cum am citit, dar a fost placut, mai ales ca nu m-a inecat izul amoniacului, cum se intampla de obicei.

Multumim Alexandra si Palette ... imi vine sa spun "MiSo Happy With This Color" (dar e luat deja - memorabil numele, nu-i asa?)

Va doresc o duminica placuta si ... colorata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu