Persoane interesate

joi, 2 august 2012

Samples under review

Am mentionat aici cremele primite sub forma de mostre primite de la biorigine.ro si anume 

Cutiutele au doar etichete mici cu numele produsului, asa ca informatiile legate de ingrediente si efecte sunt luate de pe site-ul furnizorului.

Unt de Karite cu ulei de canepa si lavanda (detalii aici)

Calmant, nutritiv, reparator cu un parfum delicios si destresant de lavanda.
Imbogatit cu ulei de canepa, alaturi de uleiul de limba-mielului, tonifiaza si repara. Este potrivit tuturor tipurilor de piele. Poate fi folosit atat pentru fata, avand o actiune antirid si reparatoare pentru tenurile uscate si ridate, cat si pentru corp, lasand pielea fina, tonifiata si satinata. Este indicat pentru pielea iritata si fragila, fiind foarte folositor pentru arsurile solare si pentru copii. Protejeaza impotriva actiunii vantului, frigului si soarelui asupra pielii.

Imi place efectul hidratant. Este foarte consistent, tare chiar si cum pastrez aceste mostre in frigider, este destul de greu de aplicat. Problema e ca, oricat am incercat sa reduc cantitatea aplicata (si pun fooooarte putin), se simte pelicula grasa si nu am reusit sa scap de senzatia aceasta toata ziua. Asa ca pe perioada testarii am facut un cuplu cu miros de lavanda si aplic crema de mai jos dimineata si acest unt seara. Am analizat cu mai multa atentie dupa aplicare si desi se simte o usoara pelicula grasa, fata nu luceste si pielea e fina si hidratata. Si cum e bine sa previi decat sa te arzi mai tarziu, voi aplica cat pot de regulat pe zonele ridate (riduri fine de expresie pe frunte) sa vad daca functioneaza pe termen lung. Voi reveni cand termin mostra.

Crema de zi cu miere si lavanda Shanti Spirit (detalii aici)
Calmanta, nutritiva, hidratanta pentru tenul sensibil si uscat, cu un parfum placut de miere si lavanda. Uleiul de migdale si caise hranesc pielea in profunzime si hidrateaza. Mierea, bogata in elemente nutritive, este un excelent agent de hidratare. Extractul organic de liliac si galbenele catifeleaza si calmeaza iritatiile. Vitamina B5 regenereaza pielea la nivel celular si reduce iritatiile. Alantoina calmeaza pielea sensibila, fragila si iritata. Apele florale de lavanda si tei calmeaza si catifeleaza pielea.

Marturisesc aici (si e valabil si pentru untul cu aceeasi aroma de mai sus) - nu sunt o iubitoare a lavandei, nu aruncati cu ceva in mine acum (dislike-uri si alte asemenea :) mie imi aminteste de molii si naftalina cu miros de lavanda - artificial, desigur - dar am ramas cu amintirea neplacuta. 
Trecand peste acest aspect, crema e grozava. Initial, desi am luat foarte putin din recipient, a ramas un mic exces pe piele ca o pelicula grasa, am absorbit cu palmele cat s-a putut si apoi in cateva minute a disparut. Au trecut vreo 10 ore de cand am aplicat si fata mea e catifelata, fara luciu vizibil sau senzatia aceea de gras la atingere. Nu am pielea sensibila neaparat, dar sunt in perioada eruptiilor si am avut probleme cu un cos si ma necajea destul de mult. Nu stiu daca are vreo legatura, dar dupa ce am folosit crema aceasta s-a potolit cosul meu, nu ma mai doare si mai ales nu-l mai simt (iritant inseamna la mine cand ma determina sa tot pun mana pe el si ma tenteaza sa-l rup :) Nu o sa-i laud efectele antiacneice pentru ca nu am dovezi concludente, dar pe mine m-a ajutat acum. 
Big like!

Balsam regenerant de noapte cu jojoba si trandafir Shanti Spirit (detalii aici)

Tonifiaza, hidrateaza si confera elasticitate tenului intr-un timp foarte scurt. 
Este renumit pentru efectele rapide: tonifiaza, hidrateaza si confera elasticitate tenului inca de la primele aplicari. Aplicat regulat, acest balsam imblanzeste trasaturilor fetei, regenerand toate tipurile de piele, chiar si cea mai deteriorata. In acelasi timp este compatibil cu toate tipurile de ten, inclusiv mixt sau gras. Uleiul esential de Trandafir Damasc are un efect puternic anti-rid, regenerator si tonic celular. Uleiul de Jojoba confera o hidratare intensa pielii, ajuta pielea uscata si deshidratata sa-si recapete vitalitatea si tonusul. Are rezultate extraordinare chiar si pe pielea care a suferit o expunere prelungita la soare. 
Mod de utilizare: se pune putin balsam in podul palmei si se incalzeste cu ajutorul celeilalte maini, apoi se aplica pe fata printr-un masaj usor. 


Mai mult pentru acest balsam tin mostrele in frigider pentru ca se inmoaie foarte repede si se topeste intr-o forma semi-uleioasa. E delicios si foarte hidratant; eu am folosit acest balsam pentru ten si pentru buze - si pentru ca nu e foarte mare mostra voi pastra in mare pentru buze - inmoaie buzele instantaneu si ofera un luciu frumos si placut si mirosul e delicios. Pe fata am aplicat mai rar, avand vreo 2 creme de terminat, dar dupa ce am citit despre efectele promise, am vrut sa incerc; din prea mult entuziasm (v-am spus ce delicios e - miroase superb a trandafiri :) am luat prea mult, fiind moale, si am ramas cu o pelicula uleioasa care s-a atenuat un pic, dar nu am reusit sa scap de ea. Nu am riduri evidente sau piele uscata pe care sa se vada efecte spectaculoase si nici nu am aplicat cu regularitate cat sa pot oferi un feedback definitiv, dar asa, ca prima impresie (stiti reactia aceea instantanee) - imi place!!! si cred ca e minunata pentru ten, mai ales pentru efectele oferite de uleiul de trandafir pentru tenul matur :) Aceasta e mostra preferata din toate 3 si aplic cu zgarcenie si mai rar pe ten cel putin pana le termin pe celelalte 2 (in schimb aplic mai des pe buze), si imi ofera un preview la rasfatul oferit de crema de zi full-size care ma asteapta. Desi nu era neaparat nevoie, mi-a confirmat dragostea pentru aroma de trandafiri si cum e indicat a fi utilizat seara, m-a si dus gandul la Bon Jovi si a lui "Bed of Roses".


In incheiere, ajung la concluzia evidenta - hidratarea e cuvantul de ordine cu toate aceste produse si va recomand o vizita pe biorigine, s-ar putea sa vedeti ceva care sa va placa, ingredientele suna bine dupa parerea mea (neavizata :) 

Sper ca aceste scurte impresii sa fie utile si va doresc rasfaturi placute si naturale, oricare ar fi aroma voastra preferata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu