Persoane interesate

vineri, 3 august 2012

Nu am chef azi ...

... iar joi abia a trecut ...
urmeaza o postare cam incalcita si aberanta, fiindca-s obosita si mi-e lene si ma doare capul si viata asta nu prea e frumoasa ...
Voiam sa va spun azi de masca grozava pe care am aplicat-o aseara, cea fierbinte cu vanilie Montagne Jeunesse (loved it) dar uite ca m-a lovit o lene de aia de nu pot sa stau drept pe scaun si sa copii ingrediente, asa ca o sa va spun ce minunat m-am simtit cu ea pe fata, ca reactia exotermica e de scurta durata (eu care ma temeam ca ma oparesc astia cu pliculetul, silly me) si uite asa s-or deschis porii si s-or veselit nitel si s-a mai incalzit un pic cand am dat-o jos (parte din 'love it' e ca nu o simt pe fata si uit ca mai trebuie sa ma spal, pun telefonul sa sune dupa 15 minute, il inchid si citesc mai departe - vorba vine citesc, ascultam o carte si deci azi am gasit urmele de masca pe fire si casti ... ce mai, rasfat total ... si uite ca habar n-am unde se mai inchide paranteza aia ... o las asa ca acu sunt si eu in paranteza si trec mai departe ... ah, da, ten catifelat, fata (cu si fara diacritica) fericita, tre' sa scrie mai repede c-are de terminat o traducere ...
Si daca tot am alunecat mai sus printre carti in biblioteca, voiam sa intreb asa la modul general - ce criterii aveti cand alegeti ce cititi? adica ceva gen "am auzit de autorul asta, a castigat premiu X-lescu, hai sa citesc opera", citim Dostoievski ca suna intelectual si da bine pe raft, citim prezentarea scurta de pe coperta si 'suna bine, hai s-o iau acasa' sau poate recenzii pe site-uri sau bloguri ... scuzati tonul usor ironic, dar mi-am amintit de o colega de facultate care baga mitul pesterii in toate discutiile si ca a citit Marquez si Dino Buzatti si alta care s-a strambat la John Saul al meu - nene, stiu ca nu o sa descopar marile adevaruri existentiale acolo, fiecare citeste ce-i place pana la urma. Eu am avut vreo 7 ani de lecturi impuse si din cand in cand citeam ceva usor (horror-ul e relaxant dupa Ulise, va spun eu :) ... sa scap de 'marile probleme existentiale', stream of consciuosness si 'timpul pierdut' de altii. Am republicat la un moment dat "Manifestul pentru lectura" de pe site-ul unei edituri, si mi-a ramas in minte indemnul general "cititi orice, numai cititi" - cititi  reviste, review-uri, anunturi si aberatii (ha, ha), doar sa functioneze neuronul.
Si iar s-a dus atentia mea spre alte cai - v-am mai spus de dragostea mea de carti, lectura, biblioteci si uite asa am ajuns sa am in blogroll o multime de bloguri centrate pe carti si uite asa am aflat despre carti frumoase, am citit recenzii interesante ... dar la un moment dat am facut curatenie, ca prea mi-era blogger-ul plin de vampiri si poze ciudate si prezentari de carte preluate la gramada de la edituri de aveam acelasi anunt de n-spe ori ... (de unul nu reusesc sa scap, nu am gasit metoda ... ma omoara cu anunturi de cate servicii ofera si alte asemenea) 
Am pierdut sirul ideilor si uite ca haosul din mintea mea nu mai produce nimic, trec la cusut pe ritm de Sandra Brown (uite, cum se stramba nasuri ... don't worry, ma plictiseste, nu dureaza mult pauza mea de incultura).
Daca ati ajuns aici, va multumesc si va mai asteptam si alta data (da, plural, ca la asa haos de idei sigur or fi mai multe euri pe acolo (bine ca nu port eticheta, E-urile dauneaza sanatatii si duc la camasi din alea stramte)
Incheiem apoteotic cu o poza cu oratania preferata acum - lipsa de inspiratie, nu are inca nume :)
O banuim pe Angelina c-ar fi maica-sa, cu o geana recesiva de iesi progenitura cu gatul gol din parinti imbracati ... am incercat "Angie", dar nu se prinde, nu ne place .. hmm, poate Angelique (ca tot ne-a placut "Marchiza ingerilor" ... om trai si om vedea ... sugestii? va pronunt nasi si va arat si poza cu friptura cand ajunge-n farfurie (pentru cei ajunsi intamplator pe aici - nu sunt nebuna, nici sadica)
"Gata, mi s-a terminat imasul" vorba celor de la Fara Zahar 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu