Persoane interesate

joi, 9 august 2012

Am esarfa mea ... sunt salvata (DIY)

Keep it short ... si scurta va fi si postarea, nu numai sugestia de azi: am gasit pe FB un link catre un blog danez cu poze explicite (asa ca nu va faceti griji daca nu vorbiti daneza fluent) despre transformarea unei esarfe intr-o fusta - a se vedea aici.
Mi se pare simpla si geniala ideea, nu ca nu as avea cu ce sa ma imbrac, dar m-a inspirat si o faza dintr-un episod din Jane by Design cand personajul principal este la un restaurant si trebuie sa ofere rochia de pe ea altcuiva si improvizeaza o costumatie pentru ea dintr-o fata de masa + sacoul prietenului (nu ne-a aratat exact cum a drapat, dar arata grozav). Si cum optimismul meu e inca in formare, inca imi mai imaginez situatii din astea dezastruoase (ex. varsa cineva vin pe mine) si cum se poate repara rapid o asemenea situatie. Se pare ca o esarfa e foarte buna, iar 2 e grozav :)
Deja aveam in minte o esarfa de matase pe care o port foarte rar (din aceea in forma patrata) si ma gandeam ca as putea s-o transform in bluza ... cu imaginatia stau bine, dar am invatat sa nu pun mana pe foarfece daca nu sunt sigura ca as putea sa suport pierderea materialului respectiv (lots of disasters :) 
Acest DIY este perfect pentru ca nu implica foarfece, masina de cusut si ... un drum fara intoarcere pentru esarfa preferata.
Cu pozele Christinei pe ecran, tocmai am petrecut vreo 10 minute in fata oglinzii facand diferite modele de fusta din esarfa mea (nu mi-a iesit ca a Christinei :) ... apoi, pentru ca e destul de lunga si lata am desfasurat-o si drapat-o si a ajuns rochie (as fi mai linistita cu niste ace de siguranta si eventual o brosa care sa tina ansamblul laolalta) - si asa am pozat eu in oglinda ca pe covorul rosu in noua mea rochie, una care lasa mai multa piele descoperita decat obisnuiesc eu sa arat, dar ... in fata oglinzii, nu ma vede nimeni si e amuzant. 
Have fun! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu