Persoane interesate

marți, 21 februarie 2012

TAG: Frumoasele lumii

Am primit de la Simona acest tag, dar nu am avut prea mult timp si sincer a durat pana sa-mi amintesc cateva nume. Nu am facut un top, sunt in ordine aleatorie, cum mi-am amintit si le-am gasit pe net. 
Sper sa va placa frumusetile alese de mine.
Han Hyo-Joo
(am urmarit cateva seriale coreene pe TVR1, dar nu-mi amintesc decat partial titlurile in romana, nu mai zic ca e greu de gasit cu titlul coreen :) - a doua poza e din rolul Dong Yi, concubina regelui. Am vazut o multime de femei frumoase in aceste seriale, doar ca e mai greu sa le gasesc mai ales cand nu am timp :)
Andrea del Boca
(din serialul Perla Neagra - statea pana la miezul noptii asteptand cu nerabdare un nou episod :)
Audrey Hepburn in Funny Face (1957)
Jacqueline Kennedy-Onassis
Cindy Crawford
Catherine Zeta-Jones 
Shania Twain
Alexis Bledel
Monica Barladeanu
Transmit mai departe acest tag oricui doreste sa-l preia :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu