Persoane interesate

sâmbătă, 11 februarie 2012

Castigatoarele giveaway-ului OnLine

In primul rand as vrea sa multumesc sponsorului Apollo Mod Distribution pentru cele 2 premii oferite si pentru colaborarea eficienta si deschisa.
A venit momentul adevarului. Am avut 59 de inscrieri valabile si 4 descalificari (pentru care imi pare rau, regulile le-am scris cat am putut de explicit si clar, am scris celor care au gresit ce au de facut pentru ca inscrierea sa fie valabila, atat la postarea giveaway-ului, cat si pe fanpage - mai mult de atat nu pot sa fac)
Mai jos este tabelul celor care au intrat in tragerea la sorti, doar 2 fete au postat si pe blog si pe facebook si au intrare dubla, restul numelor apar o singura data pe lista.
GFC
FB
postare
share
veronica
veronica picioroaga

1
Natalia Jomir
Jomir Natalia

1
iuliana zaharia
Yulia Emy Busuioc

1
dumitru9catalina
kaiyo aino

1
violeta elena cristea
violeta cristea

1
Ingeras (?)
Pusca Violeta

1
any marie
Ungureanu Ank

1
iv0n@ cr3@tz@
Andrei Ivona

1
ony_stanciu
oana alexandra stanciu

1
beauty_and_others
Nicoleta Alexandra
1
1
andricidoina
Andrici Doina Elena

1
Chelaru Elena
Chelaru Elena Camelia

1
broken.wings
alexandra circiu

1
Alina Maria Manole
Manole Alina Maria

1
Ramona Dancea
Dancea Ramona Elena

1
Hermina
Hermi Blue

1
ANdreea
Andreea Popa

1
Emilia21
Emillie Jolie

1
Andreea
Andreea Maria Rotaru

1
Roxy
Roxy Cazcu

1
Radu Marilena
Radu Marilena

1
andreeabacau
Yady Deea

1
flori0304
Dumitrascu Florentina

1
danonika
Andreea Stanciu

1
Gavriloiadina
Adina-Mirabela Gavriloi

1
geoblondutza
Blondis Blondutza Blondis

1
Camelia Andrasescu
Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu

1
mihaela miha
mocanu mihaela

1
Ana-Maria Gurgu
Ana-Maria Gurgu

1
claudia_mami
nicoleta ciocoiu

1
Ramona Roman
Ramona Roman

1
Eva Luna
Eva Luna

1
alexandra andreea
platon alexandra andreea

1
gabriela ungureanu
ungureanu gabriela

1
Madalina
Dinu Florina

1
Christina
Christina Chr

1
biank_elena11
Mantescu Bianca

1
Laura Mac
Laura Amy

1
leely_ana_83
Liliana Munteanu

1
anyt_dodo
Ionescu Ana-Claudia

1
Doria10
Dorina Mariana Tarta

1
Carmen Leahu
Carmen Leahu

1
Oana
Oana Catalina

1
Rodica
Rodica Olga Cismas

1
aurelya68
Aurelia Calinic

1
Cami87
Blogul cu Hainutze

1
irinav_91
Irina Vascenco

1
Madalina A
Mada Madalina

1
Cristina
Cristina Gondos

1
ANDREA LEGRAND
ANDREA LEGRAND

1
mariana
Mariana Faur

1
Ileana Seran
Ileana Seran

1
Hellen
Elena Patratanu
1

vios77ro
Vl Vio

1
andradarling
Darling Ada

1
oana lazar
Lazar Oana
1
1
mihaela
mihaela caunic

1
Geta
Geta Alexiu

1
Ana
Ana Maria

1
mari marinec
mari marinec

1

Iar aici sunt cei care nu au intrat:
tzuka
Codres Anamaria Georgiana
Link gresit
irina
irina olteanu
Link gresit
Crespo
Lucian Tarta (acelasi IP ca Doria10) – am luat in considerare o singura inscriere

Ingeras (?) (nu te gasesc printre cititorii blogului)
Pusca Violeta


Am folosit numele de facebook, lista a fost amestecata de 3 ori cu list randomizer ... si castigatoarele sunt:
Felicitari Bianca si Ramona - astept datele voastre (nume, adresa postala, nr. telefon) pentru a le transmite sponsorului. Aveti la dispozitie 48 de ore sa mi le trimiteti - gasiti in dreapta blogului CONTACT sau puteti sa-mi scrieti direct pe adresa: blueroses1391[@] gmail [.] com

P.S. Sponsorul inca nu mi-a raspuns, dar optimista cum sunt eu, sper sa fie totul in regula si sa am adresele voastre gata pregatite atunci cand primesc raspunsul.

Bianca si Ramona sunt fericite, iar voi ceilalti nu va suparati pe mine si zambiti, luni va pregatesc o alta surpriza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu