Persoane interesate

marți, 31 ianuarie 2012

Book giveaways

Felicitari si multumiri celor de la Libris, este minunat sa poti castiga o carte sau chiar 2.
Eu am participat la multe dintre giveaway-urile sponsorizate de ei, am castigat vreo 3 si am zis ca ar fi corect sa nu mai particip, sa las altora sansa aceasta.
Am impartasit cu voi unele dintre cartile primite ca premiu, iar acum m-am gandit sa postez aici concursurile Libris pe care le-am mai vazut prin blogosfera, poate doriti sa va inscrieti.

Am editat de cateva ori aceasta postare cu updates si sper ca v-au fost de folos. Acum m-am gandit sa dezvolt postarea intr-una generala despre concursuri cu premii in carti.

Giveaway Libris aici - deadline: 8 iunie
e-books in engleza (PDF) la Eva - deadline 31 mai si inca o carte aici - deadline 8 iunie
(pentru cei interesati de acest format, am si eu e-books in english daca doriti ceva anume, imi scrieti un mesaj prin formularul de contact si caut prin colectia mea :)

Cand mai gasesc, adaug aici linkurile - bafta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu