Persoane interesate

marți, 24 ianuarie 2012

Giveaway - Seria Fortele raului absolut

Am anuntat ca vom avea un giveaway pentru iubitorii de lectura - scuze ca a durat atat de mult pana am postat.
Deci premiul - asa cum spune titlul postarii - este seria Fortele raului absolut de Kelley Armstrong.
Inainte sa trecem la conditii tin sa multumesc inca o data Madalinei pe blogul careia (Madalina's Books) am castigat un Giveaway Libris de unde provin aceste carti.

Conditii:
- sa urmariti blogul in mod public (GFC)
- distribuiti postarea aceasta pe propriul blog sau share pe Facebook
- daca va face placere, like pe pagina de FB a blogului (aici) sau gasiti casuta corespunzatoare in dreapta.
Fiecare va avea o singura intrare pentru indeplinirea conditiilor minime (GFC + link postare)
Voi accepta doar link-uri valide/share dat in mod public.
Sper sa va place acest premiu si sa va inscrieti in numar cat mai mare.

Scuze, stiam eu ca am uitat ceva - GA se incheie pe 31 ianuarie, ora 23:59.
Cea de-a 2 inscriere mi-a amintit de o traditie a giveaway-urilor mele: va rog sa scrieti si adresa de e-mail, sa va pot contacta in cazul in care castigati :)

Later edit: va rog sa nu folositi mai multe conturi de FB/GFC pentru a va inscrie la concursurile de pe acest blog; la final voi verifica IP-ul de la care sunt trimise mesajele, disqus e un instrument foarte util imi grupeaza toate mesajele si e destul de usor sa fac asta. Randomizer va alege o singura persoana, aveti nevoie doar de o sansa, daca e sa castigati, ajunge una singura.
Si, da, imi dau seama ca imi complic singura viata :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu