Persoane interesate

luni, 30 ianuarie 2012

My first OPI

Va scriam candva in decembrie ca am castigat pe blogul Adelei Sirghie o oja OPI (multumesc din nou, a fost o surpriza minunata).
Am fost foarte entuziasmata: OPI - auzisem atatea despre aceasta marca: culori superbe, resistenta etc. si mai ales ca puteam sa alegem orice nuanta - aici am fost coplesita, m-am pierdut vreo 3-4 ore printre poze cu swatch-uri pana sa ma hotarasc (btw, au niste nume geniale si foarte amuzante, iti vine sa le iei chiar si pentru cum suna numele, nu mai zic de culori)
Hai sa va arat ce am ales:

Nota bene: toate pozele ce urmeaza le-am gasit prin google images, unele au inscriptionat autorul, altele nu si nu mai stiu cum sa le identific.
Pink Caramel din colectia OPI SWEET PINK, Japanese Exclusive
Aceasta a fost prima mea optiune, dar cum a fost o alegere dificila si pentru ca am fost avertizate ca s-ar putea ca la Topline sa nu se gaseasca toate nuantele posibile, eu mi-am notat cateva de rezerva (si le-am trecut cu litere mai mici in mesaj), just in case :)
Pearl of Wisdom, colectia OPI HONG KONG
Cozu-Melted in the Sun din Colectia OPI MEXICO
Miso Happy With this Color din Colectia OPI JAPANESE
Sambata am desfacut cu nerabdare pachetul de la Topline si am scos sticluta ... roz - fratele meu era de fata si a ramas dezamagit, el se astepta la alt continut, de culoarea ojei nu cred ca i-a pasat prea tare :) 
Am gasit o poza si pentru nuanta aceasta, (macar aici trebuia sa va ofer poza mea, dar aparatul meu foto refuza orice fel de baterie :(
ElePhantastic Pink din Colectia OPI INDIA
Frumoasa, m-am dat imediat pe o unghie sa vad daca e chiar atat de roz (este) - acopera perfect, fara striatii, nu curge, s-a uscat foarte repede; de atunci am spalat vase si m-am spalat de nenumarate ori pe maini - rezista!!! (maine ajung la spalat rufe, eventual dau un edit sa va spun cum iese din aceasta incercare)
Observati nuantele alese si va rog sa-mi intelegeti usoara dezamagire, nu voiam o culoare atat de ... evidenta. Asta e, ii gasesc eu o stapana iubitoare :)

Voi ce experiente aveti cu OPI?
Imi poate sugera cineva alte oje (mai ieftine decat OPI) pe care le-as putea gasi in nuante asemanatoare cu cele alese de mine? Mi-a ramas inima la Pink Caramel, iar Cozu Melted in the Sun imi 'impodobeste' desktop-ul de vreo luna, now I'm melting :) 

Later edit
Dupa o saptamana in care am spalat vase de cateva ori si ceva  rufe si de nenumarate ori pe maini - ma declar impresionata, nu mai este perfecta, s-a ciobit putin pe varful unghiei, dar a rezistat remarcabil. Probabil fara spalat rezista mai mult; one problem, la baza unghiei se vede cat a crescut intr-o saptamana; the other problem - nici dupa o saptamana nu-mi place culoarea :(

*I apologize for borrowing these pictures without asking, some I downloaded and forgot to write down the site google found them on, others have signature/watermark on them - thank you for inspiring me - alllacqueredup.com and polishandpearls.com - great swatches!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu