Persoane interesate

miercuri, 11 ianuarie 2012

Apidermin - lotiune nutritiva (review)

Am devenit un fan al produselor cu ingrediente apicole, asa ca in ultima vizita in Iasi, am cautat magazinul Apicola sa cumpar crema de fata Apidermaliv pentru sora si cumnata mea (am vrut sa ofer niste cadouri de Craciun care imi plac si stiu ca sunt bune) si daca tot eram in fata rafturilor pline de bunatati, m-am gandit sa iau o lotiune tonica. Am renuntat la lotiunea mea obisnuita pentru lichidul magic cu laptisor de matca.
Folosesc lotiunea de aproximativ o luna (de la mos Nicolae - cadoul meu pentru mine) si mai am aproximativ jumatate (sticluta e mata, asa ca nu sunt sigura).
Lichidul e incolor si miroase usor a plante si alcoolic (fara a fi stringent, neplacut). Folosesc lotiunea dupa ce ma spal pe fata cu gel de curatare, considerand ca va avea un efect de tonifiere - imi place senzatia de curat, matasos, energizat. Daca are si efect nutritiv, nu-mi dau seama, dar impreuna cu masca si crema de fata Apidermaliv tenul meu arata mai bine, iar cosurile mele au intrat intr-o pauza deocamdata. Cat despre partea cu degresarea, tenul e destul de curat dupa aplicarea gelului de curatare, asa ca lotiunea o folosesc pentru a asigura tonifierea, un fel de trezire a tenului, fie ca e seara sau dimineata. Mai spun ei ca mentine supletea tenului - nu am intampinat probleme legate de acest aspect, deci ... isi face treaba fara sa-mi dau eu neaparat seama.
Concluzie: imi place, sigur o voi cumpara din nou.

Nume: Lotiune nutritiva pentru fata cu laptisor de matca
Ingrediente: aqua, alcohol denat, perfume, herbs extract, royal jelly, boric acid, pollen, cholesterol.
Cantitate: 125 ml
Pret: 7 RON la Apicola (6,45 RON in magazinul Complexului)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu