Persoane interesate

joi, 10 ianuarie 2013

... Irinuca cu cercei ...

... evident, nu eu sunt personajul.
Fascinatia bijuteriilor este binecunoscuta in randul femeilor si nu necesita explicatii, justificari ...
... nu stiu altii cum sunt, dar mie mi s-au facut gaurile in urechi pentru cercei cand eram la gradinita, adica la vreo 5-6 ani cred. De ce tin minte asta? Pentru ca mi le-a facut o doamna educatoare, lacrimi ... suferinta la frumusete chiar n-ar trebui sa se intample la o varsta frageda, parerea mea :)
M-a lasat mama sa-mi aleg singura cerceii si m-am oprit la o pereche de fluturasi frumosi si colorati. BAD IDEA. Aripioarele se agatau mereu in ceva si totul s-a terminat in lacrimi cand unul s-a agatat intr-o caciulita, si nu reuseam sa-l scot ... durere ... lacrimi ... "scoate-i ca nu-i mai vreau". Am fost destul de hotarata si gaurile s-au astupat. 
Mai tarziu m-a prins iar microbul cerceilor si am strans niste bani sa-mi iau o pereche de cercei de argint ... am renuntat, a aparut altceva si dupa aceea nu m-am mai gandit o perioada la asa ceva, pentru ca mi-am dat seama ca fascinatia mea cu bijuteriile se opreste la admirat, colectionat si mai putin la purtat - am impresia ca atunci cand adaug un pandantiv/brosa/ bratara ies in evidenta mai mult decat imi doresc si dupa ce ma admir in oglinda le scot sau ,daca am plecat deja de acasa, le ascund sub haine si raman podoabele mele secrete. Am pastrat doar cateva piese dragi, altele le-am daruit sa nu stea degeaba in cutiuta mea. 
Asta nu ma opreste sa le admir si ma pierd adesea pe paginile magazinelor online de profil (de obicei ma uit la pandantive si bratari), dar uite ca azi m-am trezit cantand "cine ti-o mai lua cercei ..." si frunzarind paginile unui magazin (sau doua), cu piese vintage. Nu neaparat pentru ca sunt pasionata de curent, dar au piese foarte frumoase, unele incredibil de ieftine si pentru ca acolo se gasesc cercei cu clipsuri (admiratie practica, nu cred ca m-as supune la durerea altor gauri, mai ales ca nu as purta permanent cercei).
Si m-am gandit sa va arat si voua ce am admirat acolo.
sursa (evident, nu sunt cu clips, dar n-am putut rezista trandafirilor :) 

Am mai vazut cateva bijuterii superbe aici, nu reuseam din prima sa salvez pozele, pierdut rabdare, asa ca le vedeti direct acolo.

Se vede ca inclin spre perlute, nu? 

Gata, am admirat destul ... back to work for me, iar voua tuturor admiratoarelor de podoabe si frumusete ... have fun & stay beautiful!

P.S. V-a placut vreuna din optiunile mele? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu