Persoane interesate

joi, 17 ianuarie 2013

Cumparaturi recente

Am citit despre promotia celor de la daciccool.ro cu dublarea comenzii in primele 2 zile ale anului si am cedat tentatiei, mai ales ca am citit lucruri bune despre produsele lor. Am studiat oferta indelung, am tot pus si sters din cos pana am ramas cu 5 produse: Catinofort, Complex antioxidant, Tinctura de afin, Crema antirid si Miere Hofimel hepatoprotectoare. Am avut noroc si mi-au venit aceleasi produse dublate (inclusiv mierea, doar ca a 2-a sticluta i-am dat-o cumnatei inainte sa ajung acasa la facut poza) + Gelul contur de ochi & 2 cutii de ceai - echinaceea e OK (chiar iau capsule pentru imunitate din aceeasi planta), dar la menta nu m-au nimerit, prefer plantutele culese de mine din gradina :)
Am 'tratat-o' deja pe mama cu o cutie de Antioxidant si ia miere regulat, iar eu am inceput crema antirid (miroase tare a portocale, nu cred ca ar fi fost buna pentru zona ochilor, cum zic ei acolo pe site, eu cam lacrimez); gelul contur de ochi contine acelasi parfum de portocale (parca era indicat ca produsele pentru zona sensibila a ochilor sa nu contina parfum ...) la mine nu au fost reactii aiurea, in afara de lacrimat putin dupa aplicare :) Astept sa termin Luteina, apoi incep cu Afinul, sa se bucure ochii mei, iar la suplimente ajung cand le termin pe cele deja incepute.
Am continuat cu o mica comanda pe iherb, adica 2 suplimente pentru mama si un ulei de trandafir (Rosa mosqueta, ca damascena este ceva mai scump :) si mai planific o lista de dorinte 'arzatoare'.
Ultima pozna a fost comanda pe biorigine.ro - am aflat despre reducerea oferita de ei pe blogul Dianei, le-am scris si am primit codul de reducere, informatii suplimentare - totul foarte prompt si amabil - reducere 60% la orice produs din gama Shanti Spirit + transport gratuit. Eu mi-am dorit foarte mult Balsamul cu jojoba si trandafir, dar pretul intreg era un pic prea mare pentru mine. Asa l-am primit cu 54 RON + mostra de lapte de corp cu verbina. Balsamul expira in martie, iar ei au adaugat *peste* ca se pastreaza intr-un loc racoros si fara lumina. Conform informatiilor primite de la ei, "termenul de valabilitate este de 3 luni din momentul deschiderii, martie fiind ultima luna cand poate fi deschis, deci practic produsul este valabil inca 3 luni din acel moment." Eu oricum il tin in frigider si sper sa se pastreze bine :)
De ce mi-am dorit eu atat de mult balsamul asta: are o formula scurta si 'dulce': ulei de jojoba, ceara de albine si ulei de trandafiri (rosa damascena)  - adica miroase demential a trandafiri de dulceata (impresie subiectiva). E balsam regenerant de noapte, anti-rid, regenerator, tonifiant etc. iar eu il iubesc pe buze :)) 
Scuze pentru calitatea pozei, aparat prost, fotografa nepriceputa si grabita :)
Azi am avut o zi 'internet free' din cauza de lucrari la reteaua electrica, deci am scapat de tentatiile reducerilor online + 'vizita' de ieri la directia financiara m-a lecuit de cheltuieli impulsive.

Deci, ce parere aveti de cumparaturile mele? Voi ce va cumparati zilele astea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu