Persoane interesate

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Leapsa cu dorinte ilustrate

Mi-a transmis Simona o leapsa cu dorinte in imagini pe care nu am avut timp s-o fac, in parte pentru ca nu prea ma gandesc la asa ceva.
Ca sa explic, incerc sa nu ma gandesc prea mult la ceea ce chiar imi doresc, sa nu-mi imaginez/visez etc. pentru visele nu se implinesc - nu e pesimism extrem, doar o doza de realitate: cand o dorinta secreta se indeplineste, sunt cu atat mai fericita. Daca ma gandesc prea mult, daca imaginatia mea tinteste prea sus si stabileste standarde prea inalte, sunt dezamagita cand primesc ceea ce vreau, dar la nivelul care mi se cuvine.
1. O dorinta pe care nu stiu cum s-o ilustrez  este SANATATE: mamei mele in primul rand, fratilor si familiilor lor, prietenilor ... ah, si mie (urasc sa fiu bolnava) ... am ales pana la urma un cer senin cu un curcubeu - o imagine a sperantei.

2. Vreau o familie - sot, copii ... Imaginea de mai jos e ilustrativa - uite ce oameni fericiti:

3.O dorinta mai copilaresca poate - vreau un papagal ... sau mai multi :)

Urmatoarele intra la categoria vise.
4. Bani - nu sa ma scald in ei, dar sa pot sa platesc apa pentru o baie - glumesc.
As vrea bani pentru libertatea de a fi linistita, de a sti ca pot sa-mi cumpar cartea/haina/crema sau orice imi doresc fara a calcula bugetul cu strangere de inima.

5. O casa - nu neaparat cea din imaginea sau din orice imagine, doar sa stiu ca e a mea, nu chirie, nu credite etc.

6. Pentru pasionata de lectura din mine, visez la o biblioteca, o camera dedicata rafturilor cu carti, eventual flat screen conectat wireless la laptop - un fel de oaza de relaxare (mai lucrez la detalii). Imaginea de mai jos n-are nicio legatura :)

St. Gallen, Elvetia - o biblioteca-monument UNESCO pe care am admirat-o. Nu vreau sa locuiesc in ea, dar e superba si am vrut sa v-o arat.

7. Calatorii - oriunde, sunt locuri minunate in lumea asta. Am facut o pasiune pentru Japonia din cauza lui James Clavell, m-am indragostit de frumusetea si curatenie Germaniei, a Alpilor si lacurilor cristaline etc. Am pus doar cateva imagini ...
Kyoto

Germania

Italia

Realitatea e tot ce primim si incerc in fiecare zi sa apreciez ceea ce am.
Am auzit undeva chestia asta: "Nu visa la vise, visele-s pentru copii"
Visele sunt frumoase si bune si inaltatoare, ne fac sa nazuim la un viitor mai bun, sa speram mereu la o zi de maine ... doar sa nu deznadajduim cand realitatea e un pic mai altfel :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu