Persoane interesate

luni, 17 octombrie 2011

Cremă contur ochi anticearcăn cu ulei de cătină și măsline

O cutie mică cu putere mare: 

Cremă contur ochi cu ulei de cătină și măsline anticearcăn (30 ml)
Descriere: Hrănitoare, hidratantă, regenerantă, crema îngrijeşte pielea delicată din jurul ochilor. Uleiurile de cătină, măsline, sâmburi de struguri împreună cu vitaminele A, E şi pantenol fortifică epiderma fragilă şi contribuie la reducerea progresivă a ridurilor şi a liniilor fine. Peptidele purificate din soia şi orez alături de oxidoreductază şi extractul de albăstrele diminuează cearcănele şi pungile de sub ochi prin îmbunătăţirea microcirculaţiei şi consolidarea ţesutului conjunctiv.Se aplică zilnic dimineaţa şi seara în jurul ochilor pe pielea perfect curată, prin mişcări uşoare de masaj.
Ingrediente: Aqua, Cetyl alcohol, Glycerin, Caprylic/Capric triglyceride, Stearic acid, Potassium cetyl phosphate, Isopropyl myristate, Dimethicone, Hydrolyzed rice bran protein, Glycine soja protein, Oxido reductases, Titanium dioxide, Alumina, Simethicone, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Polyacrylamide, Olea Europaea oil, Vitis Vinifera seed oil, Hippophae Rhamnoides oil, Panthenol, Tocopheryl acetate, Retinyl acetate, Centaurea Cyanus flower extract, Sodium benzoate, Disodium EDTA, Methylparaben, BHA. "Fără parfum, fără coloranți. Mirosul și culoarea se datorează uleiului de cătină"
Primele impresii:
Legat de compoziție, uleiurile meționate în numele gamei sunt destul de jos în listă, extractele de orez și soia care sunt responsabile de diminuarea cearcănelor sunt pe locurile 9 și 10, iar extractul de albastrele e spre sfârșitul listei, deci un procent foarte mic; există un paraben pe acolo, dar e singurel și, foarte important, parfumul lipsește - ceea ce e bine pentru ochii noștri. 
În primul rând am avut o surpriză când am deschis cutia. Ambalajul de carton (îmi place - reflectă interiorul: poză cu cătină, verde, cu referire la natură, și galben-crem - reflectă culoarea produselor din această gamă) este mai mare decât cutiuța cu cremă și a fost creat un fund fals, dar cutiuța se află sub el, nu deasupra, deci trebuie desfăcut capacul inferior, cel cu lista de ingrediente. O încurcătură la producerea ambalajului bănuiesc - până la urmă am găsit crema și acum trebuie doar să-mi amintesc să las cutia cu fundul în sus. Îmi place căpăcelul de protecție care pare ermetic (nu-mi plac foliile alea de aluminiu care odată desigilate sunt inutile) și e binevenit mai ales când uit de poziționarea cutiei și ajunge cu fundul în sus. 
Să trecem la partea importantă, conținutul. Cremă are o consistență medie, culoare galben-crem (îmi aminteste de smântâna bună, cea cu concentrație mare de grăsime), miroase discret și vag a plante, (cătină, conform indicațiilor) - îmi place. Am aplicat crema de 6-7 ori până acum în jurul ochilor pe pielea curată, binențeles. Nu am avut nicio problemă/reacție negativă, îmi dă impresia de hidratant, hrănitor, mătăsos. Aici am avut termen de comparație cu o altă cremă contur de ochi pe care nu am suportat-o prea bine (ușoară iritare), deci știu că aceasta nu face rău. La efecte efective asupra cearcănelor încă nu mă pronunț, bănuiesc că e totuși necesară o utilizare pe termen lung și mai ales însoțită de un regim normal de somn, ceea ce nu prea am acum (6 ore - nu prea sunt odihnită) și asta se vede la ochi (din fericire am tenul mai închis, altfel probabil ar arăta ca niște vânătăi :) Promit să ajung la cel puțin 7 ore de somn și sper să mai reduc din orele în fața laptop-ului. Îmi place crema și sper că, împreună cu o schimbare a regimului de viață (nu știu exact când), va avea efectele scontate. Deocamdată simt că cel puțin am un pic grijă de mine, pielea din jurul ochilor chiar avea nevoie de hidratare și hrănire; aici pielea fiind mai sensibilă, nu îndrazneam să folosesc crema de față, iar produsul dedicat acestei zone pe care îl aveam nu l-am mai folosit. Până acum e bine, voi reveni spre sfârșitul campaniei cu alte detalii.

Later edit: săptămâna 3 de campanie - încerc să revin la un program normal de somn, dar deocamdată tot obosită sunt și se vede pe ochi și pe lângă ochi. Impresia mea este totuși (și poate e 'wishful thinking' și miopia mea :) această cremă a diminuat un pic sau cel puțin nu a lăsat cearcănele să devină cercurile negre cu care mă trezesc după un maraton de nopți nedormite. Oricum, crema hidratează această zonă mai sensibilă și îngrijirea se vede. Campania trender e spre final, dar cutiuța mai are destul de multă cremă, iar eu voi reveni cu rezultatele utilizării după mai mult timp.

Edit 2: este 26 ianuarie 2012 și aproape am terminat cutiuța de cremă contur de ochi anticearcăn. Nu am scăpat de cearcăne/ umbrele de la ochi, dar s-au ameliorat considerabil. Adevărat, nu am disciplina unui regim adecvat de somn (variez între 5-6 ore pe noapte când am ceva urgent de lucru) până la 7-8 ore (9 - în rarele zile de leneaveală cum a fost cea de azi :) și stau cam multu în fața laptop-ului, deci ochii sunt obosiți de tot. Au trecut aproape 3 luni de când o folosesc regulat - se cunoaște plusul de hidratare și îngrijire în zona ochilor, și având în vedere raportul calitate/preț +efecte => a făcut treabă bună.
Am citit despre toate gamele de produse de la Cosmetic Plant și aș fi curioasă să încerc Crema contur de ochi cu Q10 și ceai verde și Gelul antiacneic cu extract de busuioc. Ah, și am citit un review foarte frumos la Miu Miu, așa că adaug pe listă și Crema hidratantă de zi cu extract de măceșe și ar mai fi, dar ar fi bine să mă opresc.

2 comentarii:

  1. Sunt curioasa daca vei vedea vreun efect pana la urma, in general nu prea am auzit de o crema eficienta pentru cearcane, m-as bucura ca aceasta sa fie buna...
    Astept impresiile tale si dupa o perioada mai mare de folosire! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Promit sa revin la sfarsitul perioadei campaniei, dar si dupa ce termin toata cutiuta - nu sunt sigura ca saptamanile acestea ar fi chiar relevante; desi la indicatii nu sunt date sfaturi gen stil de viata, regim alimentar etc. sunt sigura ca si acestea intervin, iar eu am o perioada aiurea acum, doar prost si putin, nu pot cere unei creme minuni daca nu particip si eu un pic.

    RăspundețiȘtergere