Persoane interesate

marți, 11 iunie 2013

Ingrijirea parului

Mentionez de la inceput ca nu am un par neaparat pretentios, nu am probleme deosebite, nu a fost vopsit niciodata, nu folosesc placa, fixativ, ceara sau alte produse - doar ca nu am rabdare sa se usuce natural nici vara, asa ca folosesc uscatorul indiferent de anotimp :)
Am folosit diverse marci de sampoane, nu sunt neaparat fidela aici si acum am ajuns la Anian ... pentru ca am citit atatea review-uri pozitive pe diverse bloguri si pentru ca samponul l-am primit ca premiu la un concurs pe blogul Valentinei. Mai apoi mi-am cumparat inca un sampon si balsam Anian de pe triodeluxe.

cam asa arata dupa uscare
cel mai des il tin strans (aici e poza facuta azi, a 4-a zi dupa spalat, am uitat sa fac poza atunci cu cocul :)
si asa arata dupa 'eliberarea' din coc
Am uitat sa includ si sticla de Wash&Go acolo - era samponul meu obisnuit, dar nu am avut rabdare sa-l termin pentru a ajunge la Anian si cum eu samponez de 2 ori, prima e cu Wash&Go, apoi folosesc samponul Anian - varianta revitalizant pentru par normal spre gras cu extracte de iedera, rozmarin si aloe vera) (il gasiti aici); Sticla uriasa din poza e balsamul Anian vitalizant (aici) - asta vine la urma, aplicat pe lungimea parului si mentinut vreo 2-3 minute. Apoi urmeaza clatirea si de aici borcanelul cu miere din poza - am adaugat cam o lingura de miere in apa de clatire si a avut rezultate bune (firul meu de par e mai moale si la clatire cu miere parca era un pic mai consistent); din nefericire, mierea s-a terminat, asa ca de acum trec la ceaiuri (daca ajung sa am ceva timp liber).  
Marturisesc, n-am mai avut timp demult pentru un ceai pentru par, dar urmeaza in curand - vreau o schimbare. Schimbarea de care vorbesc e o nuantare - folosesc frunze de nuc vara pentru ca nu-mi place cand se deschide parul, iar ceaiul asta mi-l mentine saten inchis cu ceva reflexe roscate :D Alte plante adaugate in functie de chef si timp disponibil ar fi urzica (frunze si radacina), radacina de brusture si ar mai fi bune frunzele de mesteacan (dar pentru asta am nevoie de un drum la padure :)
Ingrijirea parului include si cate o masca, dar destul de rar. Am folosit ulei de ricin simplu (si mi-a oprit caderea parului); am facut si o mica maioneza pentru par (galbenus+ulei de ricin) si una mai complexa (galbenus+ulei de ricin+ulei de cocos+miere) si uleiul de cocos simplu (adica incalzit in palme, aplicat pe par, mentinut vreo 2 ore) - va spuneam aici ca abia astept sa il folosesc, dar uite ca nu am aplicat prea des - comoditate si lipsa de timp :(

A stat postarea aceasta mult timp in drafts pentru ca nu mi se pare ca am cine stie ce de spus, nimic revolutionar. Eu sunt multumita de produsele folosite - nu cade prea mult, nu am matreata si se ingrasa cam la 5 zile; nu e neaparat stralucitor si extraordinar, dar e al meu si sunt fericita ca nu ma paraseste :D

Vine vara, bine-mi pare - dar parul nu mi-l arde oare? :)
Voi ce trucuri folositi pentru ingrijirea parului? Vreun tratament special pentru vara?

hugs&kisses
blueroses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu