Persoane interesate

duminică, 12 mai 2013

Bine v-am regasit

Hristos a Inviat si o duminica placuta tuturor!

Ma iertati ca am disparut de n-am mai dat niciun semn de vreo saptamana, am luat o mica vacanta de la online ... nu ca m-am rupt de tot, am mai citit cate ceva pe bloguri si FB, dar am limitat activitatile virtuale sa am o mica pauza a mea - adica am petrecut ceva timp cu familia, am citit muuuult si am lucrat intens cateva zile sa recuperez timpul 'pierdut' in vacanta ... si inca mai am de lucru, deci pe scurt:
m-am rasfatat cu prajituri si cozonaci si pasca ... si pentru ca pasca s-a terminat repede, ieri am facut 2 cozonaci cu branza (mi-a fost lene sa fac placinte sau pascute :))
- am terminat "Pendulul lui Foucault" - interesant, amuzant pe alocuri, dar m-a dezumflat finalul ... nu stiu cum mi-ar fi placut sa se termine ... cateodata dezvolt eu ceva mai pe placul meu, dar acum chiar nu am avut nici chef, nici timp si am ramas doar cu gustul amar ... poate e dezamagirea ca s-a terminat, cred ca putea sa continue la nesfarsit, cam asa, ca miscarea pendulului :)
- am citit mult pe laptop si asta m-a dus la o dorinta - de ziua mea vreau un e-book reader - mai comod si mai economic pentru o astfel de activitate :D
- ma bucur de vremea frumoasa (cand nu bate un vant nebun) si mai las ecranul laptopului pentru verdele gradinii;
- am zambit si am oftat cand am vazut puiuti la o vecina (noi nu avem inca o candidata buna pentru postul de closca, Precious vrea, dar a fost pensionata .... limita de varsta :)
(de fiecare data cand scriu despre orataniile noastre imi amintesc de povestirea lui Macedonski, Intre cotete si-mi amintesc de o colega de camera - avea o vorba "Sunt eu nebuna, sunt eu nebuna?" :D

a se observa codita naturala cu tus :D

Asa ca va las cu o pufosenie din anii trecuti si va doresc o duminica frumoasa, dulce si parfumata si o saptamana buna!

hugs&kisses
blueroses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu