Persoane interesate

joi, 14 martie 2013

Rasfaturi Shanti Spirit + surpriza pentru voi

Va povesteam aici cu entuziasm despre balsamul de noapte Shanti Spirit care imi aduce trandafirii aproape - ei, norocoasa de mine a primit si o crema de zi, sa cante tenul meu toata ziua 'Shanti, Shanti". Am castigat-o la un concurs pe blogul Luizei (Cupcake Splendens), bucuria mea de duminica seara :) 
A sunat azi curierul si cum eram in drum spre platit dari la ANAF, tare bine mi-a prins o veste buna pe ziua de azi. Si uite ce prezentare frumoasa si primavaratica are, nota 10 la prezentare pentru biorigine.ro :)

aparatul meu foto 'ultra' non-performant ma umileste in continuarecu poze slabe

Este Crema cu nutritiva caise&canepa, foarte hidratanta destinata tenului uscat si foarte uscat - al meu nu e tocmai uscat si chiar ma gandeam daca trebuie sa-i caut stapana mai 'uscata' decat mine. 
Am dat putin pe ten si nu arata deloc incarcat sau ingrasat; nu prea miroase a caise cum mi-am imaginat eu (uleiul de caise e obtinut din samburi, totusi - deci imaginatie proasta), dar am citit despre toate ingredientele si suna grozav. Pana sa dau search prin familie&prieteni, vreau sa-i dau o sansa, eventual o alternez cu o alta crema - prea m-am bucurat ca am castigat s-o cedez asa usor J 

Inchei cu o surpriza din partea celor de la biorigine si urmeaza citatul exact din mesajul primit de mine, ca sa aveti acolo toate detaliile (pentru mine cel putin, precizarea cu termenul de valabilitate e foarte importanta): 

"ne-am gandit sa facem o surpriza cititorilor dumneavoastra, oferind un discount de 25% la toata gama Shanti Spirit, indiferent de valoare, iar reducerea se aplica inclusiv la produsele aflate in alte promotii (adica discountul se face si din pretul redus deja al unor produse). In plus putem oferi si transport gratuit. Oferta valabila pana la sfarsitul lunii. 
Daca sunt doritori ii rugam sa ne scrie pe contact@biorigine.ro, cu mentiunea ca sunt din partea dumneavoastra [adica precizati in mesaj ca sunteti printre cititoarele blogului meu J ], si sa mentioneze ce produse doresc, adresa si nr de telefon (pt curier). 
Mentionam ca toate produsele Shanti Spirit actuale fac parte dintr-un nou lot fabricat in februarie 2013 si au valabilitate 18 luni."

Sper sa va fie de folos o astfel de reducere, mie mi-au placut toate produsele lor. Poate imi spuneti si mie ce v-ati cumparat sa ma bucur si eu alaturi de voi.

hugs&kisses
blueroses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu