Persoane interesate

marți, 5 februarie 2013

My Hydrabox


Am primit My Hydrabox la sfarsitul lunii decembrie si am folosit sporadic produsele primite, de aceea scriu atat de tarziu despre ele. La inceput, pentru ca trebuia sa transmit impresiile mele despre produse, am fost cuminte, le-am folosit regulat, incercand sa-mi formez o parere. Dupa ce am notat pe site-ul lor un mic review cu prime impresii (termenul a fost chiar in ultimele zile ale lunii decembrie), am mai schimbat din produse, am introdus altceva si uite asa abia acum mi-am amintit de ele si ca voiam sa va povestesc despre cutiuta hidratanta.
Eu nu ma machiez, deci nu pot sa va spun cat de eficiente sunt servetelele sau laptele demachiant la machiajul mai mult sau mai putin rezistent (folosesc doar ruj sau gloss din cand in cand) - imi plac, le folosesc pentru indepartarea impuritatilor in timpul zilei (servetelele) si seara (laptele demachiant) - ambele produse folosite ocazional, nu constant. 
Mostrele de crema de zi si de noapte Aqua Effect cu ulei de migdale sunt perfecte pentru tenul meu care nu e neaparat uscat, dar are 'crize de personalitate' si din cand in cand am zone uscate si sensibile pe care nu reusesc sa le hidratez nicicum.
Crema de zi este mai usoara si matifiaza tenul, este hidratat fara sa-l simt incarcat. efectul matifiant dureaza cateva ore, sincer nu m-am gandit sa verific pe ceas, dar eu sunt multumita de fiecare data cand imi ating intamplator fata si o gasesc neteda, nelipicioasa si bine hidratata.
Crema de seara e un pic mai consistenta si mi-a placut atat de mult incat am scos mai mult din pliculet si am folosit si pe gat si decolteu (ceea ce a fost o idee grozava). 
Am folosit aceste mostre cateva zile la rand  si pot sa spun ca tenul arata bine, hidratat. De cand le folosesc mai amestecat cu alte produse, nu am remarcat schimbari majore, mai apare cate o 'eruptie' ocazionala, dar acestea nu au legatura cu cremele folosite.
Nu as putea sa vorbesc despre efecte pe termen lung pentru ca sunt mostre, deci cantitati mici, iar eu mai am si o lipsa de disciplina: am avut si alte mostre de crema primite de la Alina (Vichy, Aslavital) si nu am rezistat sa nu le incerc, apoi am primit balsamul Shanti Spirit cu jojoba si trandafir si-l folosesc constant seara, asa ca mostrele de crema de seara au fost amanate (se vede si in imagine ca au ramas mai multe) si le folosesc doar pe cele de zi (din care mi-a mai ramas doar una).
Per total eu sunt multumita de aceste produse, este o formula buna pentru tenul uscat si/sau sensibil datorita untului de shea si uleiului de migdale din compozitie.  Un minus ar fi parfumul, dar e ultimul element, deci o cantitate infima (personal nu e chiar o problema, chiar am zambit gandind 'miroase a Nivea') 
Mi-a placut ideea celor de la Nivea de a da spre testare aceste produse intr-un mod organizat (concursul de pe pagina lor de FB) si care le-a permis sa stranga cat mai multe impresii despre produse; mi-a placut ambalajul atragator care mi-a dat impresia ca am primit un cadou frumos ambalat si memorabil, caci cutia e simpatica si destul de rezistenta, o voi refolosi pentru a depozita diverse mostre, iar Nivea va ramane prezenta pe noptiera mea :)

Voua v-a placut Hydrabox-ul/produsele Aqua Effect de la Nivea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu