Persoane interesate

vineri, 21 septembrie 2012

Ultimele zile de vara

... stiu ca e toamna, nu va faceti griji :) 
Tocmai pentru ca afara e gri si bate vantul si e frig, iar eu ma uit melancolic pe fereastra, m-am mobilizat sa va arat poze facute prin gradina in ultimele zile de vara. 
 ... si aici sa va spun ce bun a fost acest gogosar cu branza si ochiuri ...
 rosii inca mai avem, desi dau semne de oboseala si unele s-au manat destul de rau :(
 cred ca a fost printre ultimii castraveti, au expirat saracii ... o sa-mi fie dor de o salata :(
 asta a fost ultimul pepene galben mai maricel (serios, a fost galben-portocaliu inauntru :)
 ultimul chitru din gradina, intre timp a ajuns dulceata :)
 In sfarsit s-a copt porumbul si vom manca floricele :)
 nu se poate toamna fara struguri si nuci (desi nu prea sunt entuziasmata de nuci anul acesta, probabil si pentru ca nu am unghii pentru a le coji :))
 ultimele mele flori vesele si frumos colorate, mai ales ca sunt mai rezistente; sarmanele mele petunii au cazut prada puiutilor si abia mai rezista :)
 menta, la a doua inflorire 
 zorelele mele in plina floare
si inchei cu o picatura de 'purple' ca tot e blogosfera plina de "purple friday"
Va doresc o toamna frumoasa, plina de culoare, arome si izuri vesele si frumoase sa va bucure viata. 
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu