Persoane interesate

joi, 10 noiembrie 2011

Salvador Dali si curgerea timpului

N-am mai avut timp de postarile mele din muzeu si imi pare rau, o plimbare printre picto(u)ri imi insenineaza ziua. 
Azi m-am oprit la unul din pictorii mei preferati - Salvador Dali. Nu pretind ca imi plac toate operele lui (are o opera destul de prolifica), nici ca inteleg toate sensurile, simbolurile sau temele picturilor lui - doar admir unele tablouri, imi deschid o noua viziune asupra lumii, timpului, artei si frumusetii care ne inconjoara.
Trimiterea  din titlul postarii este evident la celebrele ceasuri topite ale caror ore curg potrivit altor legi decat cele ale lumii noastre grabite. 
Dali e suprarealist, deci multe tablouri sunt ciudate, dar sunt si interesante. Va las sa intrati in lumea lui Dali.
Allegorie de Soie
The Butterfly Landscape
 Landscape with Butterflies
 The Queen of Butterflies
Ampurdanese Landscape
Angelic Landscape
Landscape near Port Lligat
Port Lligat at Sunset
Soft Skulls with Fried Egg Without the Plate, Angels and Soft Watch in an Angelic Landscape
Sugar Sphinx
Gaseous Swans
The Elephants
 Christmas
Couple with Their Heads Full ofClouds
Exploding Flower
Galacidalacidesoxyribonucleicacid (numele e genial)
Last Supper
Living Still Life
Meditative Rose
The Ship
Swans Reflecting Elephants
The Happy Unicorn
The Sublime Moment
The Persistence of Memory
The Disintegration of Persistence of Memory
Searching for the Fourth Dimension
Soft Watch at the Moment of First Explosion
The Dream of Venus
The Garden of Hours
Wounded Soft Watch
The Three Sphinxes of Bikini 
Ultima e foarte interesanta - numele si mai ales semnificatia. Voua de ce va aminteste?
Daca v-am trezit interesul, puteti vedea operele lui Dali aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu