Persoane interesate

joi, 8 septembrie 2011

Tag: get to know me better!

Am preluat acest tag de pe blogul Cristinei Tacaciu

1. Are you named after anyone?
Nu, din cate stiu nu a fost nicio Cristina prin familie, ii datorez numele nasei de botez.
2. When was the last time you cried?
Nu tin minte, nu de curand - evit lacrimile pentru ca imi dau dureri de cap.
3. Do you have any kids?
Nu. Am lucrat 1 an ca profesoara (nu prea entuziasmata de experienta) si 1 an ca educatoare (unii copii foarte dragalasi, altii ... )
4. If you were another person, would you be a friend of yourself?
Probabil ca nu. Eu sunt timida, linistita, nu prea versata in ale socializarii, iar la prieteni prefer persoane deschise, comunicative care sa ma completeze.
5. Do you use sarcasm a lot?
Da, chiar prea des
6. Will you ever bungee-jump?
Nu.
7. What’s your favorite cereal?
Niciuna, nu mananc cereale!
8. What’s the first thing you notice about people?
Fata lor. Aspectul general. La fete - machiajul, parul (glumeam cu sor'mea: prima data observam la altii complexele noastre de inferioritate. Eu admir un machiaj bine facut, care se potriveste fetei respective tocmai pentru ca eu nu ma pricep deloc :)
9. What is your eye color?
Am ochi verzi cu puncte caprui.
10. Scary movie or happy endings?
Happy endings. Nu prea ma uit la filme de groaza, nu de frica, ci pentru ca nu vad rostul. 
11. Favorite smells?
Multe. La flori, imi plac lacramioarele, crinii (de vara si de toamna), palma-maicii-domnului, trandafirii de dulceata. Imi place mirosul de pepene-galben, cozonaci proaspat scosi din cuptor, etc.
12. Summer or winter?
Si una si alta. Imi place cate ceva din toate anotimpurile
13. Computer or television?
Computer, adica laptop - calculatorul face mai mult zgomot.
14. What’s the farthest you’ve ever been from home?
Konstanz, Germania (bursa) si de acolo in cateva excursii, nu stiu exact care dintre locuri a fost 'cel mai departe.'
15. Do you have special talents?
Nu.
16. Where were you born?
Dorohoi, Botosani.
17. What are your hobbies?
Lectura in toate formele (am citit carti din vreo 4-5 biblioteci, apoi am intrat in lumea virtuala si am trecut la e-books, am constatat ca obosesc ochii si am trecut la carti audio. Acum am niste carti in biblioteca la care nu mai ajung pentru ca mi-e mai comod sa ascult. Un alt hobby ar fi filmele, urmaresc o multime de seriale si cand mai am timp ma mai uit si la lung-metraje. Imi place muzica, dar de cand cu cartile audio ascult destul de putin. Pentru a scapa de ecranul calculatorului, fug in gradina, asta e singura forma de exercitiu fizic pe care o fac.
18. Do you have any pets?
Nu am pisica sau caine, iar la noi oricum erau ... 'animale utilitare.' Suntem in schimb iubitori de pasari, rasfatam puii si ingrijim pasarile de curte cu mult drag, multe din ele au nume si cand ajung in oala e cu multe amanari si pareri de rau.
19. Favorite movie?
Daca e sa aleg unul singur, primul care imi vine in minte e La vita e bela, dar mi-au placut multe din diverse genuri.
20. Do you have any siblings?
Da, doi frati si o sora, toti mai mari decat mine.
21. What do you want to be when you grow up?
Traducatoare (sunt deja, dar visul era sa traduc romane).
22. When was your first slow dance and the song?
Lady in Red - Chris DeBurgh si m-am invirtit singura prin casa.
23. Movies you dislike.
Nu am o antipatie pentru un anumit gen de film, daca nu-mi place, nu ma mai uit si atat.
24. What 3 YouTubers/bloggers would you like to meet in person?
Pas. V-am spus ca nu sunt tocmai o persoana foarte sociabila, asa ca nu prea sunt genul sa fac invitatii. Dintre toate blogurile pe care le-am citit, imi place Clarra. Am citit cateva legate de filme si carti si mi-au placut pe alocuri, dar nu cat sa-mi aduc aminte acum numele. La mult mai larga categorie "Blog de beauty/style" admir cateva, dar e asa ... un fel de fascinatie a celei care nu se pricepe si nici nu intelege mare parte din termeni, abrevieri. Singura persoana la care m-am uitat la clipurile postate pe youtube este Violet Meyers - o romanca make-up artist in L.A.
25. Who do you tag?
Pe oricine  vrea sa preia tag-ul :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu