Persoane interesate

miercuri, 3 august 2011

White Collar


I love the hat!

... and the artist at work ...

Cine mai urmareste White Collar?
Eu tocmai ma uitam la un episod si pentru ca imi face figuri VLC-ul, l-am intrerupt si m-am intors la blog.
E un serial foarte interesant, primele 2 serii au avut cate un motiv central care ma facea sa nu pierd niciun episod: in afara cazurilor rezolvate cu ajutorul unui 'infractor' ingenios, aproape in fiecare episod mai aparea cate o piesa din puzzle-ul de dezlegat in fiecare serie. Au ajuns la seria 3 si comoara furata de Neal parca nu e chiar atat de importanta. Ia masurile de precautie, sa nu afle Peter de ea, dar nu mai e nerabdator sa o valorifice si sa fuga. Iar relatia cu Sarah pare mai importanta decat ar fi crezut la inceput. Va reusi Peter sa-l reformeze total si sa faca din Neal 'baiat cinstit' (ca sa nu-l insult si sa zic direct "a suit")?

Later edit: Eliza Dushku in White Collar - ce credeti? Sara pleaca, intra Raquel?
(PS Ati urmarit Dollhouse? V-a placut? - Mi s-a parut foarte interesant si l-am urmarit pana la ultimul episod)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu