Persoane interesate

duminică, 3 februarie 2013

Rochia din vis

Poate ati auzit (si participat) la campania desfasurata pe cateva bloguri care are ca premiu o rochie si care avea ca cerinta descrierea rochiei visate. Eu m-am inscris pe blogul Catalinei (Katynel), dar n-am fost chiar multumita de 'verbalizarea' visului meu si m-am gandit sa salvez textul aici si sa dezvolt un pic cand loveste inspiratia :) 

"Cred ca orice femeie viseaza la rochia perfecta, fie o rochie de seara pentru o ocazie deosebita, fie ROCHIA (pentru ca rochia de mireasa trebuie sa fie unica si perfecta).
De mica mi-a placut sa ma joc cu materiale, ac si foarfece si faceam mici modele care din nefericire nu ieseau niciodata ca in imaginatie, nu numai din lipsa materialelor potrivite si a indemanarii necesare, ci si din cauza unei proaste coordonari intre imaginatie si imaginea pe hartie/din realitate. Sper sa pun in cuvinte mai bine decat as putea s-o fac intr-o schita a modelului.
Asa cum baza iaurturilor Activia este laptele alb si fin, rochia din vis are o fundatie alba din satin elastic - simpla, cu bretele fine, pe corp, lunga, usor larga de sub sani pana jos. Urmeaza partea de efect: asa cum piersicile aduc o culoare si o aroma deosebita iaurtului, rochia mea este incununata de o involburare de matase de culoarea piersicii: maneci lungi, largi si diafane, croiala simpla cu decolteu rotund cu broderie fina aurie inchisa cu trei perlute pana sub sani apoi larga si involburata pana in pamant.
La pantofi sa se gandeasca printul, Cenusareasa asta e gata de bal :)      
Inspirata de Activia cu piersici si fructul pasiunii si cu admiratie pentru creatiile Rhea Costa ..."
(aceasta a fost inscrierea mea)
Visul meu e destul de flexibil, detaliile se schimba si cred ca as fi fericita daca as regasi un model cat de cat asemanator cu schita aceasta. 
Acum ca stau si ma gandesc, imi imaginez matasea piersicie in degradeuri galben-portocaliu-rosu .... maneci nu neaparat bine definite si cusute, cat aripioare - materialul cusut pe umar si lasat liber apoi pe brat ... La gat variaza modelul decolteului ... rotund, in V, inima sau barcuta ... iar inchiderea poate fi cu 2-3 nasturei-perle ... parte peste parte cu snurulet  sub sani ... sau un singur nasture mai mare, ca o brosa ... 
Am vazut intr-un film ceva asemanator (a bit too country to be the elegant dress I imagined, but close enough to get the gist of it ...)
(e un print screen, n-as putea spune cum se numeste serialul, am vazut doar primul episod, apoi a disparut)
Si daca tot vorbeam de rochia de mireasa visata, mi-am amintit de o poza salvata de pe un site ca sa i-o arat surorii mele (ea e priceputa familiei la crosetat si tot incerc s-o indrept spre ceva util, mileurile stau degeaba in dulap :)
(poza salvata de pe pagina FB a site-ului femina.ro ... cred)

Din pacate nu am gasit 'fata', dar broderia de pe spate seamana destul de mult cu un model facut de sora mea acum cativa ani :) 
La rochia de mireasa perfecta inca mai 'lucrez', adica adun detalii din rochiile care imi plac. Deocamdata stiu ca nu are trena sau cercuri incomode :) 

Voi aveti vise 'textile'? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu