Persoane interesate

luni, 4 februarie 2013

Bookcrossing - Aproape casatoriti - CLOSED

As vrea sa incep prin a va multumi voua tuturor celor care ati imbratisat ideea bookcrossing-ului - a trecut mai mult de 1 an de cand am initiat primul bookcrossing si Fata de hartie a calatorit si a bucurat cateva fete. Din pacate Sotia calatorului in timp n-a calatorit prea mult, dar am avut bucuria ca alte fete sa preia ideea - vedeti in sidebar dreapta link-uri catre noi carti puse in circulatie de Chocolate si Carmen - ma bucur ca v-a placut ideea si multumesc tuturor cititorilor care au acceptat sa intre in acest joc al lecturii libere.
Astazi pun o alta carte la dispozitia voastra. 
Am primit Aproape casatoriti de Jane Costello (descriere aici) de la Alina si m-am gandit s-o las sa circule (Alinei stiu ca i-a placut ideea si sper ca n-o sa se supere, asa se va bucura de ea mai multa lume)
Este o carte plina de umor si romantism, o lectura perfecta in luna sarbatorilor indragostitilor, mai ales pentru fete (vedeti mai jos ca toate referintele sunt la feminin :)

Asadar, prezentarea si regulile:
Bookcrossing = "Lasati cartile sa circule" (De ce? Gasiti detalii aici)
Initial am restrans inscrierile la detinatoare de bloguri, dar cum nu este o garantie si au fost doritoare din afara blogosferei, cartea e libera.
Reguli:
1. Urmariti blogul prin GFC
2. Postati poza de mai jos cu link catre aceasta postare in sidebar-ul blogului vostru (daca doriti sa faceti postare separata sau sa mentionati intr-o postare pe blogul vostru apreciez, dar nu e obligatoriu).
Pentru cititoare care nu detin un blog, distribuiti in mod public acest anunt pe pagina voastra de facebook.
3. Lasati-mi adresa voastra de e-mail pentru a va putea contacta.

Inscrierile se incheie pe 10 februarie, ora 20 si voi anunta castigatoarea (aleasa cu List Randomizer) in aceeasi seara sau a doua zi pe blog si printr-un mesaj pe e-mail. 
Precizari:
- o inscriere per IP;
- trimit cartea doar pe o adresa din Romania;
- in cazul in care castigatoarea detine un blog, va organiza un bookcrossing la randul ei pentru a da cartea mai departe;
- in cazul in care castigatoarea nu detine un blog, voi posta eu din nou anuntul pentru un nou bookcrossing sau voi alege dintre fetele inscrise deja aici (la latitudinea primei castigatoare)
- daca ati citit cartea, nu o doriti neaparat pe aceasta, dar va place ideea, as aprecia raspandirea vestii (asa cum am pus si eu link-urile in sidebar fara sa ma inscriu :)

Pentru inscrieri, lasati un comentariu mai jos cu urmatoarele:

GFC:
Link blog/share pe FB:
e-mail:

Sper sa va placa, sa va inscrieti intr-un numar mare si sa ajunga romanul la cat mai multe dintre voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu