Persoane interesate

sâmbătă, 31 decembrie 2011

La multi ani!


Am vazut ca multi au facut retrospective, liste de realizari si bucurii, liste de produse bune/rele si bilanturi de tot felul pentru anul ce se incheie. Am citit, am invatat din ele. Eu nu am liste, am hotarat sa uit de regrete, iar cele bune se aduna undeva in inima mea si le pun in umbra pe cele rele ... stiti vorba aia "cele bune sa se adune, cele rele sa se spele'.
Nu-mi fac nici liste de dorinte, hotarari si planuri pentru 2012, e mai simplu sa ma limitez la maine sau maxim la saptamana viitoare. Am de terminat o lucrare pana joi, pana acolo trebuie sa planific eu ... (rambling, aren't I? Sorry!)
Sa trecem la vorbe mai vesele: multumesc celor care trec pe aici, ma bucur ca am 'intalnit' anul acesta prieteni noi aici in blogosfera, inca mai am de invatat, asa ca va multumesc pentru rabdare si imi cer scuze celor carora le-am gresit cu ceva.
Pentru 2012 va doresc tuturor ceea ce-mi doresc si mie: sa va aduca sanatate, bucurii, impliniri pe plan personal si profesional, fericire si liniste sufleteasca + ce va mai doriti voi :)

HAPPY NEW YEAR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu