Persoane interesate

duminică, 4 decembrie 2011

Balsam de buze cu laptisor de matca

A venit momentul unui review pentru produsele din gama Apidermaliv primite de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj.
Voi începe cu balsamul de buze pe care l-am folosit cel mai des.
În primul rând vreau să vă spun că pentru mine acest balsam miroase a Crăciun și când am scos capacul am zâmbit fără să-mi dau seama exact a ce miroase: asociez mirosul de portocale cu Crăciunul din epoca trecuta, cea a rațiilor alimentare. Țin minte ca am stat o data la coadă la magazinul universal pentru a lua rația înainte de Crăciun și am primit portocale (nu mai țin minte câte, nici măcar cum erau, doar bucuria că vom avea ceva deosebit).
Dar să lăsăm amintirile și să revenim la balsamul nostru 100% natural (ingredientele și primele impresii le găsiți aici). În primul rând am fost plăcut impresionată de acest 100% natural în condițiile în care unii sunt mândri și se laudă cu produse cosmetice 75-80% din agricultură BIO/ECO și alte certificate și care sunt foarte scumpe.
Mă dau cu acest balsam pe buze dimineața și seara și în timpul zilei ori de câte ori simt nevoia. Înmoaie buzele imediat și le hidratează, mi le-a vindecat de câteva crăpături (sună grav, dar nu știu alt cuvânt, s-au uscat, s-au crăpat și mă dureau), miroase foarte frumos - mirosul de portocala e dat de uleiul de flori de portocal dulce bănuiesc, și mărturisesc că mai dispare de pe buze, îl mănânc fără să-mi dau seama.
Vorba lungă, sărăcia omului – deci pe scurt: e bun,  eficient și natural, deci sănătos – îmi place!

Un comentariu: