Persoane interesate

duminică, 11 decembrie 2011

Crema de calcaie Apidermaliv - cu propolis si cu menta

Seria review-urilor pentru produsele din gama Apidermaliv de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj continuă cu cremele pentru călcâie, cea cu propolis si cea cu mentă.
Primele impresii și ingredientele le gasiți aici.
La capitolul aspect, crema cu propolis are o consistență medie (mai slabă decât crema de față, dar consistentă în comparație cu alte creme folosite de mine), este bej-crem (nu mă pricep deloc la culori), miroase slab a ulei de măsline, bănuiesc, combinat cu ceara de albine și untul de Shea, nu e persistent sau deranjant.

Cea cu mentă are o consistență medie, culoare vernil deschis (poza nu redă culoarea tocmai bine, am prelucrat poza, dar tot nu a ieșit cum trebuie) și are un miros mentolat foarte plăcut.

Am folosit crema cu propolis în fiecare seară în aceste 3 săptămâni și pe cea cu ulei de mentă dimineața (mărturisesc, nu chiar în fiecare dimineață).
Nu pot sa spun ca aveam călcâiele crăpate sau afectate grav, dar simțeam pielea întărită pe călcâie și pe talpă sub degete. Am folosit o altă cremă pentru călcâie înainte, dar cu efecte prea puțin vizibile.
În urma tratamentului cu aceste creme, călcâiele sunt mult mai fine, a dispărut aspectul aspru; dar cu piele întărită din partea superioară a tălpii mai am de lucru - s-a ameliorat, dar încă o mai simt tare în unele locuri (și, da, folosesc piatră ponce)
Îmi plac cremele, cea cu mentă mai mult la capitolul miros, cea cu propolis ca efect vindecător și voi continua să le folosesc pentru că am încredere că voi vedea în continuare rezultate.
M-am gândit să fac acest review intermediar (voi reveni cu un edit mai târziu după ce voi termina cutiuțele) pentru a vă oferi câteva informații despre cremele incluse în gama oferită de Complexul Apicol în giveaway-ul aflat în desfășurare aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu