Persoane interesate

joi, 22 septembrie 2011

Amelie si asocierea libera

Mintea noastra face asocieri libere, care au logica doar pentru noi si uite asa am ajuns eu de la un concurs al Clarrei sponsorizat de Diana de la Les Essences d'Amelie (P.S. I love Nightwish)sa ma gandesc la parfum ... romanul Perfume de Patrick Suskind .. fascinant, interesant, un pic horror ( vrea cineva recenzie la acest roman?!)... back up ... so, Amelie ... film cu Audrey Tautou ... frumos ... mi-a placut coloana sonora a lui Yann Tiersen ... (love the piano) ... (o trecere absolut logica de la un simt la altul, nu-i asa) ... deci logic, acum ascult coloana sonora de la film si-mi amintesc de ultimul rol in care am vazut-o pe Audrey, Coco Chanel ... sa nu cadem totusi in digresiune :)






2 comentarii:

  1. ...imi place Audrey foarte mult, e atat de misterioasa, feminina, fascinanta, e ceva anume la ea care o diferentiaza si o scoate din anonimat, pentru asta o admir cel mai mult!

    Inteleg perfect ideea de "asocieri libere", ai fi uimita in ce fel se manifesta si la mine treaba aceasta... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, are un farmec aparte si o fata foarte expresiva.
    Farmec si expresivitate ... se pot folosi si pentru a descrie Esentele Ameliei :)

    RăspundețiȘtergere