Persoane interesate

marți, 2 august 2011

Why blueroses?

imaginea este descarcata de pe internet de mult timp, nu am reusit sa gasesc sursa acum
Nickname-ul ales nu are legatura cu trandafirii albastri neaparat ... disqus ma numeste RoseBlue dupa contul de gmail si evident, nici asa nu ma cheama. Unii dintre voi ma cunosc de pe FB unde contul personal este Cristina Chitanu ... aici sunt blueroses. De ce? 
Mi-a placut ideea numelui atunci cand am citit The Glass Menagerie de Tennessee Williams: eroina principala, Laura, are o boala din cauza careia lipseste de la scoala, iar cand este intrebata cum se numeste boala - pleurosis - un coleg intelege gresit numele (sau poate vrea sa dea o nota optismista unei situatii negative) si ii spune Blue Roses. Eu l-am legat si l-am lasat cu litere mici (a la e.e. cummings).
A se subintelege de aici dragostea mea pentru lectura (carti in format clasic, e-book, audiobook), pentru flori si natura in general, pentru filme/seriale, muzica, admiratia pentru arta (niciun talent artistic, nicio formare - doar admiratia unei amatoare).
Cand ma smulg din fata laptop-ului (unde ma tin pasiunile de mai sus), pentru ca d-na oftalmolog mi-a dat ordin sa relaxez ochii, ies in gradina - flori de ingrijit, admirat, buruieni de exterminat :)
Din 'pierderea timpului' pe internet a derivat participarea ocazionala la concursuri si uite asa am ajuns pe bloguri de diverse genuri, am constat cu uimire ce mare e comunitatea celor cu pasiunea ingrijirii si frumusetii/machiaj/manichiura etc. a celor pasionati de filme si carti si am vazut ca nu sunt singura.
Si uite asa s-a nascut acest blog pe care l-am dedicat frumusetii - pe romaneste, it's not exactly a beauty blog - pe care o vad in oameni, in natura, in arta, in carti etc. 
Pe la inceputuri nu am stiut nici cum sa pun o poza sau un link ... exista poze luate de pe net la care nu e precizata sursa, fie pentru ca nu mai stiam cum se face sau de unde am luat-o. Nu am incalcat drepturile de autor ale nimanui cu rea-vointa si incerc sa fiu corecta si sa respect pe toata lumea.
Tot ce postez sunt pareri personale, impresii despre produse, carti, situatii etc. Sunt absolventa a Facultatii de Litere, dar nici la recenzii sau prezentari de carte nu voi pretinde ca parerea mea e lege, cu atat mai putin in alte domenii pentru care nu am nicio calificare.
Cam atat despre mine ... daca va intereseaza ceva anume, aveti intrebari, sugestii, cereri etc. puteti sa lasati un comentariu sau sa-mi scrieti pe adresa de contact (in dreapta blogului) sau direct pe adresa blueroses1391 [at] gmail [.] com

hugs&kisses,
blueroses
   

4 comentarii:

  1. Draga Cristina, as vrea sa ne povestesti mai multe despre pasiunile tale, despre ceea ce crezi, ce simti... cu siguranta ai multe lucruri sa ne impartasesti.
    Cu siguranta multi dintre noi ar fi interesati de gandurile tale, asa ca astept cat mai multe articole :)
    Succes si spor la scris!
    O zi frumoasa,
    Clarra

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru indemn, voi incerca sa fiu mai activa ... sunt un pic ocupata acum, dar voi incerca sa mai scriu si aici. (imi place motto-ul de la blogul tau - "despre furtuna de idei din mintea mea" - si iti admir stilul articolelor, dar eu nu ma consider atat de talentata - o facultate de litere care nu m-a transformat in scriitor - rusine, (b)ani irositi ... (a se observa tonul sarcastic si zambetul ironic).
    Asa cum spuneam si mai sus - nu consider ca produc "miere" literara, filozofica sau artistica care sa atraga multimi de cititoti, dar va fi cel putin o supapa pentru tot ce as vrea sa comunic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina, eu am facut liceul pe informatica, facultatea pe informatica, masterul pe marketing deci cu atat mai putin am avut tangenta cu arta literara. Totul e sa scrii asa cum simti ;)

    RăspundețiȘtergere