Persoane interesate

marți, 16 august 2011

DAILIES AquaComfort Plus - long and overdue review

Am primi saptamana trecuta lentilele DAILIES de la Ciba Vision prin intermediul Mirelei de la Pardonne-moi ce caprice.

(asta e cutia de pe site-ul lor, eu am primit 4 cutiute cate 2 lentile pentru fiecare ochi/dioptrie - aparatul meu foto este in greva pe motiv de baterii descarcate)
Aspecte notabile:
1. Optinova din Botosani a primit (dupa cateva telefoane cu intrebari si insistente) lentilele mele.
2. Am citit pe diverse bloguri despre experienta introducerii si scoaterii primei perechi de lentile si ma simteam pregatita si stresata la culme: eu am avut norocul unei doamne amabile la optica care a insistat sa-mi arate cum se aplica lentilele, asa ca nu prea am avut cum sa ma amuz sau sa ajung la lacrimi, doar sa ma oftic ... cand imi arata parea foarte usor, cand sa aplic ... jale. Plus ca dupa ce am reusit sa le pun (lacrimi, nervi) imi zice sa scot una din ele. Dupa atata chin si lacrimi ... cica trebuie sa invat "Diseara trebuie sa le scoti, nu poti sa dormi cu ele, deci trebuie sa inveti cum se scot". Si incerc, caut, nu vedeam in oglinda nicio lentila, iar de scos ochii nu prea ma induram Pana la urma s-a saturat de mine si a scos ea lentila de la ochiul stang a pus-o inapoi si m-a lasat sa plec.
3. Prima mea experienta dupa 9-10 ani de ochelari.
Port ochelari de aproape 10 ani si pana acum nu m-am despartit de ei decat foarte rar. Prima reactie dupa ce am iesit de la optica a fost o combinatie de stres (Botosaniul e mai prafos anul acesta din cauza unor lucrari la drumuri) si ameteala - nu stiu exact de ce ma durea capul, dar parca pluteam usor, o stare care a durat mai toata ziua. Poate daca as purta in fiecare zi m-as obisnui, dar asa mi-am tot timpul mana la ochi pentru ca mi se parea foarte neobisnuit sentimentul de 'gol' si usoara panica ("Unde-s ochelarii????") apoi de usor disconfort pentru ca simteam lentilele ca niste corpuri straine in ochi, probabil pentru ca imi venea mereu sa ma frec la ochi.
4. Ca o nota amuzanta e reactia mamei mele care stia ca merg sa ridic niste lentile de la optica si ma vede fara ochelari, dar nu spune nimic. Mai trece vreo  ora si nu se mai poate abtine si ma intreaba "Ai luat lentilele? Unde sunt?" Ii spun ca sunt la ochi, in ochi ... se uita nedumerita si ma intreaba "Dar unde-s ramele?" urmate de o explicatie a intregul concept de "lentile de contact", iar seara dupa ce le-am scos i le-am aratat.
5. Scosul lentilelor: incerc metoda explicata: ochii mari, cu mana stanga de tine pleoapa de sus, inclusiv genele apoi cu un deget sub ochi se incearca prindere lentilei ... incerc o data, inca o data ... da-o incolo de teorie, oricum le arunc, deci cat timp nu-mi scot ochii ... anything goes ... abia asteptam sa scap .. plangeam si ma dureau ochii ... la stangul am scapat destul de repede dupa ce am renuntat la metoda si am reusit sa o fac sa alunece spre coltul ochiului, la ochiul drept a fost mai mult de munca, mai multe lacrimi si ma ustura ....
Concluzii:
1. Personal raman la ochelari - m-am obisnuit cu ei si imi era dor de prezenta lor pe nas, desi m-am plans pana acum.
2. Estetic este minunat: eu nu prea ma machiez folosind ca scuza ochelarii, dar la o ocazie deosebita ar fi minunat sa am aceasta libertate de a ma simti frumoasa, de a fi si eu 'normala' si nu mioapa familiei (urmeaza nunta unei nepoate, asa ca perechea a doua de lentile le pastrez pentru aceasta ocazie).
3. Multumesc pentru ocazie Mirelei si celor de la Ciba Visions, cu siguranta voi avea in vedere astfel de lentile pentru uz ocazional.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu