Persoane interesate

vineri, 14 septembrie 2012

I'm dreaming of a white wedding

... pe melodie ... (bine Craciunul va ajunge inainte de asta, dar merge si asa :)
Visul asta are multe episoade, remakes si spin-offs pentru ca de-a lungul anilor s-a modificat cate ceva ... nici nu-mi mai amintesc versiunea originala, dar probabil incepea cu elementul esential ... gasit Fat-frumos si se incheia cu "si-au trait fericiti ..." 
Nu sunt atat de preocupata de eveniment cat sa am un album din ala ca in filme cu idei si imagini, materiale si flori, doar idei care plutesc libere ... ma trezesc din cand in cand exclamand "Imi place melodia asta" ... "ce frumos ar fi dansul nostru" ... "vai, ce rochie superba" etc. Totusi nu ma imaginez isterizandu-ma daca la momentul respectiv nu primesc exact buchetul imaginat, inelul poftit de mine este teribil de scump sau tortul imaginat de mine nu se poate face din ingredientele care sa-mi placa (vreau ciocolata, fara frisca sau martipan, am o imagine cu Bree in Desperate Housewives decorand un tort cu panza de paianjen facuta din zahar caramelizat si totusi sa iasa uite asa ca in imaginea de mai jos sau ... 
Sau imi imaginez buchetul: lacramioare sau iasomie sau floarea-miresei sau crini sau ... si vreau din toate. Am vazut anul acesta cateva postari despre nunti, fie elemente separate din planificarea acesteia la Ioana sau e reconstituire cu poze si detalii cum e cea a Alexandrei. Am vazut un buchet superb de frezii intre cele postate de Ioana, am gasit un colaj cu cateva imagini si mi-am facut un colaj cu cateva flori preferate


Ah, inca ceva. Ca o iubitoare de pasari ce sunt, vreau porumbei, teoretic albi si impodobiti precum cel din imagine ... practic orice  fel porumbei :)

Am oftat la dansul Alexandrei pe melodia genialei Adele si iar am exclamat "Ce frumos! vreau si eu" ...  dar eu as avea nevoie de niste lectii de dans si sincer unele aspecte sunt destul de vagi in planurile astea ale mele ... ultima idee e o melodie veche interpretata de Tori Amos, "You Belong to Me" (lenta, sa nu ma incurc la pasi :))
(sper sa se deschida clipul, la mine nu merge nimic de pe youtube :)
Si ca playlist pentru nunta, sunt mai multe piese de pe coloana sonora a filmului Mona Lisa Smile care mi se par perfecte, cum ar fi "Heart of Every Girl" (Elton John) si "Murder, He Says" (Tori Amos) ... mie imi plac, nuntasilor probabil ca nu :))
Dar toate acestea sunt detalii. Piesa de rezistenta din orice vis despre nunta perfecta este ROCHIA. De-a lungul anilor am admirat rochii de mireasa in reviste sau pe diverse site-uri si intotdeauna avea o reactie gen "ASTA! ... sau asta ... sau asta". Ultima parada virtuala vizionata este cea de pe un site cu rochii de mireasa si sunt sute, deci este de unde alege. Personal am un complex legat de umerii goi, asa ca s-au mai limitat alegerile, dar s-au inmultit ideile (prima mi-a placut prea mult, asa ca ma gandeam la altfel de voal care sa acopere umerii). Am pastrat cateva imagini sa nu pierd si ideile astea:
(ultima imi place cel mai mult, dar cu alt voal, ceva nu chiar atat de lung)
Un alt aspect important sunt ...amintirile - teoretic este un eveniment unic in viata si orice mireasa vrea sa aiba niste imagini care sa-i aminteasca mereu de momentele importante. Am vazut nu stiu cate poze de la nunti si am tot oftat cand citeam despre dezamagiri si am zambit la poze frumos gandite, executate si editate, genial incadrate. Am admirat multe albume dedicate evenimentului si uite ca am mai gasit un fotograf de nunta Bucuresti (pozele le-am vazut pe pagina lui de facebook)
Era sa uit elementul ala esential mentionat chiar la inceput - mirele probabil va avea ceva de spus in legatura cu cate ceva, deci ... pastrez flexibilitatea visului meu si astept sa facem totul impreuna ... mai putin rochia :))
Voi cum va visati nunta? Exista vreun element absolut, nesupus negocierii sau compromisului?  
Iar pentru voi care aveti aceasta experienta deja, cum a fost? Impartasiti cateva dintre secretele voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu