Persoane interesate

miercuri, 17 iulie 2013

Happy blog day to me :)

Azi se implinesc 2 ani de la prim postare pe blog .... nu am pregatit nimic festiv din pacate, nu va plictisesc cu o retrospectiva, am tot vazut diverse aniversari prin blogosfera si am cautat sa vad cand am inceput eu mai exact (aveam o idee vaga cum ca ar fi fost in iulie :)
Am punctat, happy me, sper sa ne regasim si la anul sanatosi, mai veseli si cu ceva mai mult de sarbatorit. 
Imaginea e de pe net - lots of chocolate, the ideal cake :) 
P.S. Ma iertati ca sunt ... adica nu sunt, lipsesc mult ... niste probleme de sanatate, nimic grav, doar ca am avut niste schimbari de facut .... in sfarsit, daca doriti sa aflati mai multe despre biorezonanta, as putea sa va spun cum a decurs consultatia mea (nu prea imi plac doctorii si spitalele, asa ca am apelat la o metoda alternativa pentru a afla ce nu e in regula, fara sa merg pe la multe usi :)

Sa aveti o zi frumoasa, dulce si parfumata!

hugs & kisses
blueroses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu