Persoane interesate

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Ce-ti doresc eu tie ...

Eminescu dorea Romaniei curaj si cam indemna la lupta, pentru ca multi ani a trebuit sa luptam - pentru independenta, pentru identitate, pentru unitate ... unele batalii le-am castigat, altele le-am pierdut. Pe mine m-a dezamagit istoria de la infrangerea lui Decebal - aveam impresia gresit formata de basme ca intotdeauna castiga cei buni (da, stiu ca n-am fi fost romani fara Traian (romanul), dar eu tot cu dacii tineam :) Nu doresc Romaniei arme si sange, poate doar un vers "Fii tai traiasca numai in fratie." 
Nici "Mama tara" a lui Arghezi nu-mi surade cu "crapi cat berbecii' si "piersici cat dovlecii" ca prea suna a modificari genetice. 
Ce-ti doresc eu, dulce Romanie? Un popor bun, harnic si cinstit cu conducatori asemenea. Avem o tara asa frumoasa, cu bogatii naturale (care inca mai exista) si oameni buni si frumosi. Sa lasam criticile si negativismul macar azi, sa speram in mai bine si mai buni si sa ne bucuram de ce si cine suntem, de familia si prietenii si toti oamenii minunati, indiferent de nationalitate, etnie, culoare, religie ...
Sa aveti o zi minunata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu